Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

آیا پیشگویی بابا وانگا درست است؟ آیا دونالد ترامپ دچار ناشنوایی و تومور مغزی خواهد شد؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بابا وانگا (یا بابا ونگا) زن پیشگوی نابینایی بود که گفته می شود در کنار پیشگویی های درست بسیار، ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا را نیز پیش بینی کرده است زیرا ظاهراً یکی از پیش بینی های وی این بوده که رییس جمهور ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ سخت بیمار خواهد شد.

بابا وانگا که با لقب «نوستراداموس بالکان» نیز شناخته می شود گفته است که رییس جمهور ایالات متحده به یک «بیماری مرموز» مبتلا خواهد شد که او را ناشنوا ساخته و دچار تومور مغزی خواهد کرد. علیرغم اینکه ۲۳ سال پیش درگذشت، اما گفته می شود که بابا وانگا قدرت های فراطبیعی داشته و می توانسته آینده را ببیند.

بر اساس پیشگویی های این پیرزان نابینای بالکانی، دنیا در سال ۵۰۷۹ به پایان خواهد رسید. این زن در مزرعه ای بدنیا آمد که اکنون در خاک مقدونیه واقع است و در یک طوفان نابینا شد و بدین ترتیب به ادعای طرفدارانش «بینایی دوم» خود را که نوعی بصیرت درونی بود بدست آورد. کمی قبل از مرگش در سن ۸۵ سالگی، او یک سری پیشگویی ها در مورد سال ۲۰۲۰ انجام داد. بر طبق یکی از پیشگویی های بابا وانگا، ۴۵اُمین رییس جمهور ایالات متحده در آینده ای نزدیک در اثر یک بیماری ناشناخته به شدت بیمار خواهد شد. این بیماری باعث می شود دونالد ترامپ شنوایی اش را از دست بدهد، گوشش زنگ بزند و به تومور مغزی مبتلا شود. اکنون برخی بر این باورند که با ابتلای ترامپ به کرونا این پیشگویی به حقیقت پیوسته است.

هفته گذشته بود که دونالد ترامپ در توییتی ابتلای خود و همسرش، ملانیا، را به ویروس کرونا تایید کرد و یک روز بعد رییس جمهور ایالات متحده به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد. بعد از این که خبر رسید وی در تنفس دچار مشکل شده، پزشک مخصوص کاخ سفید، شان کانلی، از تزریق دو دوز داروی رمدسیویر به رییس جمهور خبر داد. یکی از طرفداران بابا وانگا و پیشگویی هایش در توییتر درباره ارتباط این پیشگویی با شرایط کنونی دونالد ترامپ چنین نوشته است: «تقریباً یک سال پیش از این پیشگویی مطلع شدم، باور نمی کردم اما حالا باور می کنم».

دیگری گفته است: «اگر بابا وانگا راست گفته باشد اسمم را عوض می کنم». یک نفر دیگر نیز نوشته است: «تست کووید-۱۹ ترامپ مثبت شده است، یک بار دیگر پیشگویی بابا وانگا به واقعیت پیوست». البته این تنها پیشگویی بابا وانگا نیست که به ادعای طرفدارانش به واقعیت پیوسته است. در یک پیشگویی دیگر که وی در سال ۱۹۸۹ انجام داده بود چنین آمده است: «وحشت، وحشت! برادران آمریکایی بعد از حمله پرندگان آهنین سقوط خواهند کرد. گرگ ها در میان بوته ها زوزه خواهند کشید، خون بیگناه ریخته خواهد شد». برخی بر این باورند که این پیشگویی مربوط به حملات یازده سپتامبر به مرکز تجارت جهانی باشد.

طرفداران این پیرزن نابینای بالکانی که در سال ۱۹۹۶ درگذشت، مدعی هستند که وی به درستی برخی از اتفاقات کلیدی تاریخ ماننند برگزیت و ظهور داعش را پیش بینی کرده است. با این وجود تمام پیش بینی های او درست نبوده است زیرا قرار بود بیماری رییس جمهور ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ رخ دهد. بابا وانگا همچنین پیش بینی کرده بود که در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ یک جنگ هسته ای رخ خواهد داد که ظاهراً به حقیقت نپیوسته است. تحقیقات روزنامه واشنگتن پست در سال ۲۰۱۲ نشان داد که برخی از پیش بینی های نسبت داده شده به این زن بالکانی از پست های رسانه های اجتماعی روسی نشأت گرفته است و هیچ نسخه مستند و معتبری از پیشگویی های بابا وانگا وجود ندارد.

۸ پیشگویی که به درستی بسیاری از اتفاقات آینده را پیش بینی کردند