Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

این هفته روزهای خنک تری برای هوای کلگری در راه است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طوفان برف در راه نیست ، اما قطعاً این هفته پاییز در کلگری احساس می شود. بعد از سپتامبری که بطور غیرمعمول و عجیبی گرم بود – به ویژه با توجه به رکوردشکنی بارش برف که سال گذشته در این زمان شاهد بودیم – انتظار می رود هفته دوم ماه اکتبر کمی خنک شود.

طبق گزارش شبکه هواشناسی ، به جای روزهایی با دمای بالای 20 درجه سانتی گراد که در طول هفته گذشته اعلام کردیم ، این هفته شاهد پایین‌تر آمدن دما خواهیم بود.

دمای هوا در روز سه شنبه 19 درجه سانتیگراد و چهارشنبه تا 15 درجه سانتی گراد پایین خواهد آمد و انتظار می رود هر دو روز عمدتاً آفتابی باشد.

پنجشنبه احتمالاً دماسنج ها دمای حداکثر 21 درجه سانتی گراد و حداقل 5 درجه سانتی گراد را نشان خواهند داد، در حالی که جمعه یکی از روزهای سرد هفته با حداکثر دمای 13 درجه سانتی گراد پیش بینی میشود.

calgary weather

روز جمعه ترکیبی از خورشید و ابرها به همراه خواهد داشت ، به این معنی که ممکن است روز مناسبی برای بازدید از کدو تنبل باشد. شنبه تا دمای 18 درجه سانتیگراد گرم می شود و سپس یکشنبه همان هوای روز جمعه را تکرار خواهد کرد یعنی حداکثر دمای 13 درجه سانتی گراد.

بنابراین اگرچه ممکن است لازم باشد روزهایی را با شال و دستکش سر کنید اما، اما این هفته می تواند نقطه عطفی در هوای پاییزی پیش رو باشد.

منبع: Daily Hive