Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

بهترین مزارع کدو تنبل در اطراف کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پاییز کلگری کوتاه اما پر از تفریحات متنوع است. مناظر دیدنی خارج از شهر، مزارع کدو تنبل دیدنی و مازهای پر از دالان مزارع ذرت برخی از جذابیت‌های این روزها هستند. در ادامه چهار مورد از بهترین مزارع اطراف کلگری برای برنامه‌ریزی سفری کوتاه و خانوادگی معرفی شده است.

Butterfield Acres

این مزرعه در تعطیلات پایانی هفته ماه اکتبر میزبان بازدیدکنندگان است. در اینجا امکان سوار شدن بر روی تریلی حمل کاه، تزئین کدو تنبل‌ و تماشای حیوانات اهلی وجود دارد. بعلاوه انواع اسنک‌های خوشمزه انتظار شما را می‌کشند!

زمان: آخرهفته‌های ماه اکتبر از ساعت 10 صبح تا 4 عصر

مکان: Butterfield Acres Petting Farm – 254077 Rocky Ridge Road NW

هزینه بلیت: کودکانی که راه نمی‌روند رایگان، کودکان 13.99 دلار، سایرین 15.99 دلار

بلیت را از اینجا تهیه کنید.

Calgary Corn Maze & Fun Farm

اگر بدنبال مزرعه‌ای زیبا برای قدم زدن در مازهای ذرت و برداشت بهترین کدو تنبل جشن هالووین می‌گردید حتما به Calgary Corn Maze سر بزنید. بزرگترین هزارتوی Southern Alberta در اینجا واقع شده و سرگرمی مناسب هر سنی در آن یافت می‌شود. ازجمله تفریحات مزرعه می‌توان به مینی گلف، باغ‌وحش حیوانات اهلی، انواع وسایل بازی کودکان، زیپ‌لاین و قطار مینیاتوری اشاره کرد. نورپردازی مزرعه در ساعات عصر چشم‌نواز است.

زمان: پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 9 عصر

مکان: Calgary Corn Maze & Fun Farm – 284022 Township Road 224

هزینه بلیت: کودکان زیر دو سال رایگان، بزرگسالان 19.95 دلار، تخفیف برای جوانان و سالمندان

بلیت را از اینجا تهیه کنید.

Cobb’s Adventure Park

این پارک مجموعه‌ای از فعالیت‌های مفرح را برای تمامی سنین ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با قدم زدن در مزارع کدو تنبل بهترین‌ آن‌ها را برای خود برداشت کنید. محیط مزرعه برای خانواده‌ها کاملا ایده‌آل است.

زمان: شنبه‌ها و یکشنبه‌های ماه اکتبر و روز شکرگزاری (دوشنبه) از ساعت 11 صبح تا 5 عصر

مکان: Cobb’s Corn Maze & Family Fun Park – 1500 84th Street NE

هزینه بلیت: کودکان زیر سه سال رایگان، سایرین 19.75 دلار، day-pass 26 دلار

بلیت را از اینجا تهیه کنید.

با وجود آنکه اکثر نواحی آلبرتا بر روی گردشگران بازگشایی شده اما بهتر است پیش از برنامه‌ریزی سفر از وضعیت مقصد خود مطلع شوید. حتما مقررات و محدودیت‌های محلی را مطالعه کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله زدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را رعایت کنید.

اطلاعات لازم درباره نحوه آماده کردن خود برای مسافرت و نکات ایمنی حین کوهپیمایی را می‌توانید در اینجا و اینجا مطالعه کنید. دستورالعمل Parks Canada برای گردشگران نیز در اینجا قرار دارد. هیچگاه اثری از خود در طبیعت بجای نگذارید و همیشه با حیوانات مهربان باشید.

منبع: Daily Hive