Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

ماسک‌های جدید برای کسانی که ریش بلند دارند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک شرکت در آنتاریو برای مردانی که ریش بلند دارند ماسک مخصوص طراحی کرده است.

ماسک‌های معمولی ریش را نمی‌پوشانند اما Beard Tarp با داشتن ظاهری زیبا و جذاب محافظ مناسبی بر روی صورت و ریش مردان ایجاد می‌کند.

شرکت Always Bearded ماسک‌های خود را با پارچه کتان می‌سازد و در آن‌ها سه لایه محافظتی و یک لایه فیلتر استفاده شده است. ماسک‌های جدید مانع از بخار کردن عینک می‌شوند و سیستمی کاملا جدید (در انتظار ثبت اختراع) در آن‌ها بکار رفته تا کاملا راحت باشند.

https://www.instagram.com/p/CFkb4cZASEb/

سون هنسن بنیانگذار Always Bearded می‌گوید: با شیوع کرونا علاقه مردان به بلند کردن ریش بیشتر شد. از طرفی استفاده از ماسک‌های کوچک چهره این افراد را زشت می‌کند و اصلا راحت نیست. ما ماسک‌های موجود را برای استفاده کسانی که به داشتن ریش اهمیت می‌دهند تکامل داده‌ایم تا سلامت، ظاهر و راحتی را برایشان به ارمغان بیاوریم.

بگفته هنسن از زمان معرفی این ماسک‌ها در 28 سپتامبر تقاضا همواره رشد کرده و تاکنون بیش از 2،000 عدد ماسک‌ Beard Tarps فروخته شده است. این شرکت برای پاسخ به نیاز موجود اقدام به همکاری با یک شرکت محلی کرده تا ظرفیت تولید خود را به روزانه 500 ماسک برساند.

بزودی یک ماسک قرمزرنگ برای تعطیلات سال نو و انواع پشمی برای ماه‌های سرد سال عرضه خواهند شد. تنوع رنگ و طرح ماسک‌ها نیز افزایش می‌یابد.

https://www.instagram.com/p/CFuKBFPFIXA/

هم‌اکنون می‌توان ماسک‌ها را به قیمت 25 دلار در وبسایت شرکت خریداری کرد اما هنسن ابراز امیدواری کرده در آینده نزدیک شاهد فروش آن در برخی فروشگاه نیز خواهیم بود.

منبع: Daily Hive