Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

واکسن رایگان آنفولانزا در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان بهداشت آلبرتا اعلام کرده است که در حال حاضر، واکسن سالانۀ آنفلولانزا در سرتاسر استان موجود است.  آلبرتایی‌ها تشویق می‌شوند که برای محفاظت از خودشان و نزدیکان در معرض خطرشان ایمن شوند.

فقط در سال گذشته، نزدیک به 1.43 میلیون دوز رایگان واکسن آنفولانزا به ساکنین آلبرتا تزریق شده است، اگر چه این رقم فقط 32.8 درصد از کل جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

حتی اگر شما شخصی با اندام متناسب و جوان بالغی هستید، توصیه می‌شود که به دلیل محافظت از افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تری هستند، این واکسن را بزنید.

سازمان بهداشت آلبرتا اظهار داشت که در سال گذشته فقط 8.470 مورد آنفولانزا تایید شده توسط آزمایشگاه به آلبرتا گزارش شده است و 39 نفر به دلیل این ویروس در بیمارستان بستری شدند و فوت کردند.

به دلیل درمان در حال پیشرفت ویروس کرونا، که تا کنون جان 267 شهروند آلبرتا را در 7 ماه گذشته گرفته است، ایمنی در مقابل آنفولانزا باید در اولیت قرار بگیرد. این روند باید از طریق AHS، با توجه به اطلاعات گروهی/جمعیتی انجام گیرد.

با توجه به وب سایت خدمات سلامت آلبرتا، ایمن سازی در مقابل آنفولازا از طریق AHS برای کودکان زیر 5 سال و خانواده و اعضای خانۀ آن‌ها ارایه می‌گردد. گرچه این واکسن باید از طریق یک ابزار آنلاین ثبت نام شود، که این ابزار از 13 اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد.

سایر شهروندان آلبرتا باید برای دریافت واکسن رایگان خود از طریق داروساز یا پزشک خود اقدام نمایند.

منبع: dailyhive