Wednesday, April 24, 2024
6.5 C
Calgary

20 میلیون دلار اعتبار برای استارتاپ کانادایی آموزش ریاضیات

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

استارتاپ کانادایی آموزش ریاضیات 20 میلیون دلار از اعتبارات سری A را به‌دست آورده است. این شرکت فناوری تاسیس شده در کانادا روش یادگیری ریاضی برای دانش‌آموزان را تغییر می‌دهد.

Knowledgehook که به‌عنوان “جامع‌ترین پلتفرم یادگیری ریاضیات در جهان شناخته می‌شود،” به تازگی 20 میلیون دلار از اعتبارات مالی سری A را به‌دست آورده است. این بودجه توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری مستقر در لندن به نام EdTech و همچنین Mesoamerica’s Alexandria Corp، Nelson Education، Ideal Ventures و Nicoya Ventures تأمین می‌شود.

این برنامه برای ارائه راهنمای آموزشی به معلمان و ایجاد یادگیری موثر و مبتنی بر بازی برای دانش‌آموزان در خانه و مدرسه طراحی شده است.

معلمانی که از این برنامه استفاده می‌کنند به محتوای مرتبط با مدرسه و برنامه تحصیلیشان نیز دسترسی دارند. معلمان می‌توانند زبان محتوای آموزشی را به زبان‌‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی تغییر دهند و سپس نسبت به چگونگی پیشرفت دانش‌آموزان و شکاف‌های احتمالی موجود در یادگیری آن‌ها شناخت پیدا می‌کنند.

با ایجاد بازخورد مداوم، معلمان می‌توانند دستورالعمل‌ها را تنظیم کرده و پیشرفت دانش‌آموزان را تحت نظر داشته باشند.

علاوه بر موفقیت‌آمیز بودن این سرمایه‌گذاری، Knowledgehook مشارکت‌های صنعت و سرمایه‌گذاری برندهای آموزشی مانند Nelson، Radix، Spectrum، Eastpoint، Nasco Education و University College of London را به‌دست آورده است.

آن‌ها در حال حاضر مربیان بیش از 100,000 مدرسه را صاحب اختیار و توانمند کرده‌اند و هدفشان این است که تا سال 2021  تعداد دانش‌آموزان را به 50 میلیون دانش‌آموز برسانند.

ترویس رتنَم، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی Knowledgehook در بیانه‌ای توضیح می‌دهد که: “Knowledgehook الهام گرفته از تقلای من برای یادگیری ریاضی به‌عنوان کودک است”. وی در ادامه می‌افزاید: تمام تفاوت‌ها از طریق راهنمای مناسب و شخصی ایجاد می‌شود و هر دانش آموز لیاقت داشتن معلمی را دارد که به بهترین ابزارهای آموزشی دسترسی داشته باشد و والدینی که از چالش‌های یادگیری خود آگاه هستند. ”

و با پاندمی در حال پیشرفت، ایجاد محیط‌های قوی‌تر برای کودکان به‌منظور یادگیری در منزل، از هر زمان دیگری مهم‌تر شده است.

رتنَم می‌افزاید: ” اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌دانیم که معلمان و والدین هر دو نقش اساسی در کمک به یادگیری کودکان ایفا می‌کنند.”

“”پاندمی نیاز به راه حل‌های دیجیتالی را که بر ساخت و ایجاد ظرفیت معلم برای ارائه آموزش ریاضی با کیفیت بالا متمرکز است، هم در کلاس‌ها و هم در محیط‌های یادگیری از راه دور، افزایش داده است.”

منبع: dailyhive