Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

لغو آزمون‌های رانندگی در نواحی تحت قرنطینه آنتاریو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت آنتاریو تمامی آزمون‌های رانندگی in-vehicle در نواحی خاکستری و تحت قرنطینه این استان را لغو کرده است.

براساس این تصمیم کلیه آزمون‌های جاده در شهر تورنتو و Peel Region لغو شده‌اند. این تصمیم شامل مراکز DriveTest در Brampton، Downsview، Etobicoke، Metro East، Mississauga و Port Union نیز می‌شود.

هرچند اطلاعیه مذکور در تاریخ 26 نوامبر منتشر شده اما این دستور از تاریخ 23 نوامبر به اجرا در آمده است.

بگفته دولت آنتاریو این تصمیم با هدف جلوگیری از شیوع COVID-19 گرفته شده است. همچنین شهروندان تورنتو و Peel Region اجازه ندارند تا در مراکز دیگر نواحی اقدام به رزرو آزمون کنند.

از تاریخ 30 نوامبر مراکز DriveTest استان به شهروندان نواحی تحت قرنطینه اجازه انجام آزمون در نواحی با سطح هشدار پایین‌تر را نخواهند داد. این محدودیت شامل آزمون‌هایی که از قبل رزرو شده‌اند نیز می‌شود.

کارولین مالرونی وزیر حمل‌ونقل استان در اینباره گفت: ما می‌دانیم که محدودیت‌های جدید باعث معطلی برخی شهروندان در نوبت آزمون خواهد شد. با اینحال باید پذیرفت که در شرایط بی‌سابقه‌ای قرار داریم و اولویت نخست ما سلامت و ایمنی شهروندان، خانواده‌ها و کادر درمان است.

برنا بر اعلام مقامات دولتی شهروندان در صورت لغو تست‌های جاده جریمه نخواهند شد و اعتبار مالی آن‌ها سیستم DriveTest محفوظ است.

مراکز DriveTest در نواحی قرنطینه شده همچنان به ارائه خدمات در فضای بسته ادامه می‌دهند که شامل آزمون‌های کتبی، با ظرفیت محدود، نیز می‌شود. شهروندان پس از خروج این نواحی از قرنطینه مجددا امکان رزرو تست‌های in-vehicle را پیدا می‌کنند.

منبع: Daily Hive