Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

توصیف وضعیت آلبرتا در تعطیلات کریسمس از زبان هینشاو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نزدیک شدن به تعطیلات پایانی سال دکتر دینا هینشاو رئیس سازمان بهداشت آلبرتا در کنفرانس خبری خود وضعیت هفته‌های آتی را توصیف کرد.

هینشاو گفت: با نزدیک شدن به ایام کریسمس بسیاری از شهروندان برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری جشن‌های پایان سال را آغاز کرده‌اند. ایام کریسمس با دورهمی‌‌های خانوادگی و دوستانه مترادف است و شهروندان به دیدار خانواده و دوستان می‌روند.

هینشاو با اشاره به اینکه هنوز قوانین و محدودیت‌های قطعی برای هفته پایانی دسامبر اعلام نشده گفت: شهروندان باید تنها در گردهمایی‌های کوچک شرکت کنند و خبری از مهمانی‌های اداری و دورهمی‌های بزرگ شام در کنار دوستان و نزدیکان نیست. باید ارتباط خود با افراد خارج از خانه و خانواده را به حداقل رسانده و تا جای ممکن تبریک سال جدید را بصورت مجازی به دیگران بگویید.

بگفته او موارد ابتلا به COVID-19 پس از برگزاری مراسم روز شکرگزاری شاهد رشد بوده و ابراز امیدواری کرد که تعطیلات پایانی سال به شیوع بیشتر ویروس در میان شهروندان کمک نکند.

هیشناو افزود: سال بسیار سخت و طولانی را پشت سر گذاشته‌ایم. ما از اهمیت این تعطیلات نزد شهروندان آلبرتا آگاه هستیم اما باید پذیرفت در شرایط بحرانی کنونی نمی‌توان همچون سال‌های قبل کریسمس را جشن گرفت.

منبع: Daily Hive