Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

کمتر از ۱٪ از تست COVID-19 کودکان در مدرسه‌های بریتیش کلمبیا مثبت شده است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که با شروع مدارس از سپتامبر در تعدادی از مدارس بریتیش کلمبیا شاهد موارد ابتلا به COVID-19 بوده‌ایم، رئیس بهداشت استان بریتیش کلمبیا، دکتر بانی هنری، روز چهارشنبه گفته است که کمتر از ۱٪ از جواب آزمایش COVID-19 کودکان مدرسه‌ای بریتیش کلمبیا مثبت بوده است.

دکتر هنری در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه گفت: «بیشتر کودکان در سنین مدرسه که دارای علائم بیماری هستند COVID-19‌ ندارند. این موضوع همان چیزی است که در سراسر همه‌گیری مشاهده کرده‌ایم.»

ما با دقت بیش ۶۰۰ هزار نفر را در سیستم مدارس بریتیش کلمبیا مورد بررسی قرار دادیم.

هنری گفته است وقتی صحبت از قرارگیری در معرض داده‌های محیط مدرسه به میان می‌آید، «آنچه ما شاهدش بوده‌ایم این است که اگر مواردی آشکار شوند که نشان‌دهنده انتقال بیماری در جامعه ما باشد، در واقع شیوع بسیار کمی در مدارس صورت گرفته است.»

او در ادامه افزوده است: «در حقیقت از آغاز همه‌گیری کودکان در سنین مدرسه، در جمعیت کل جامعه، حدود ۱۲٪ از تمامی موارد را به خود اختصاص داده‌اند.»

هنری برای توضیح این مسئله به روش دیگر گفت: «از هر ۱۰۰ كودک در سنین مدرسه، یكی از آنها برای COVID-19 در بریتیش کلمبیا آزمایش داده است و كمتر از ۱٪ نیز از این تعداد مثبت بوده‌اند. در کل ۵۲۶ مدرسه از ۲۰۰۰ مدرسه بریتیش کلمبیا در معرض این بیماری قرار گرفته‌اند.»

وی در حالی این اظهارات را بیان کرده است که استان گزارش کرده ۵۱۸ مورد جدید COVID-19 تأیید شده و مجموع ثبت شده در بریتیش کلمبیا را به ۴۸،۰۲۷ رسانده است.

هنری گفته است این تعداد شامل مناطق بهداشتی خاص از جمله منطقه بهداشت ساحلی ونکوور با ۹۷ مورد، منطقه بهداشتی فرزیر با ۳۲۲ مورد، منطقه بهداشت آیلند با ۹ مورد، منطقه بهداشت داخلی با ۴۹ مورد و منطقه بهداشت شمال با ۳۱ مورد می‌شود

۹۱۳۷ مورد فعال COVID-19 در استان وجود دارد. در حال حاضر ۳۴۸ بیمار با COVID-19 در بیمارستان بستری شده‌اند که از این تعداد ۸۰ بیمار تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته‌اند. افراد باقیمانده برای بهبود یافتن در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

در حال حاضر ۹،۶۸۹ نفر تحت نظارت بهداشت عمومی قرار دارند که در نتیجه قرار گرفتن در معرض موارد شناخته شده است و ۱۹ مرگ ناشی از COVID-19 وجود داشته است که در مجموع ۷۹۶ مرگ در بریتیش کلمبیا رخ داده است.

در مجموع ۳۶،۹۵۲ نفر با جواب تست COVID-19 مثبت بهبود یافته‌اند.

 

منبع: dailyhive