Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

توییتر به دلیل نقض استانداردها، حساب کاربری دونالد ترامپ را به مدت ۱۲ ساعت مسدود کرده است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که روز چهارشنبه یک گروه خشونت طلب به پایتخت آمریکا در واشنگتن DC حمله کرد، توییتر پس از اظهارات مشکل ساز دونالد تراپ دو توییتش را حذف کرده و حساب کاربری وی را مسدود کرده است.

روز چهارشنبه مدیران سایت توییتر گفتند اگر ترامپ استانداردهای آنها را بیشتر نقض کند، حساب کاربری‌اش به صورت دائمی به حالت تعلیق در خواهد آمد.

«در نتیجه وضعیت خشونت‌آمیز بی‌سابقه و پیشرو در واشنگتن DC، ما سه توییت @realDonaldTrump را  که امروز منتشر شده بود به دلیل نقض مکرر و شدید ‘خط مشی یکپارچه مدنی’ توییتر حذف کرده‌ایم.»

یکی از توییت‌های ترامپ ویدئویی بود که او از آشوبگران واشنگتن خواسته بود تا با آرامش به خانه بازگردند، اما توییت قبلی وی مربوط به ادعای بی‌اساس در مورد تقلب در انتخابات بود که منتشر شده بود. همچنین ترامپ از آشوبگران حمایت کرده و با گفتن اینکه احساساتشان را درک می‌کند با آنها ابراز همدردی کرده است.

ترامپ گفته است: «ما شما را دوست داریم، شما بسیار خاص هستید… به خانه برگردید و مسالمت‌آمیز این کار را انجام دهید.»

گروهی از طرفداران او بعد از ظهر چهارشنبه به زور وارد پایتخت آمریكا شدند. این امر باعث قطع سخنرانی نمایندگان مجلس شد كه برای تأیید پیروزی رئیس‌جمهور منتخب، جو بایدن، رای‌گیری تشریفاتی انجام می‌دادند. به دنبال این حادثه حداقل یک زن جان خود را از دست داده‌ است. گفته می‌شود او مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و بر اثر جراحات در بیمارستان درگذشت.

از ساعت ۶ عصر در DC‌ منع رفت‌و‌آمد اجرا می‌شود و شهردار این شهر نیز از ساکنان خواسته است از مناطق مرکزی شهر دور بمانند.

 

منبع: dailyhive