Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

برنده کبکی جایزه خود را دریافت نکرد و بلیط یک میلیون دلاری لاتاری منقضی شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک بلیط برنده 1 میلیون دلاری که در 5 ژانویه 2019 خریداری شده بود، دوباره در سیستم توزیع شده است تا به عنوان جایزه و قرعه‌کشی‌های ویژه پخش شود.

4 ژانویه 2021، یکی از جوایز برنده 1 میلیون دلاری Loto-Québec منقضی شد. شرکت Crown می‌گوید بلیط برنده در گاتینو خریداری شده است اما هیچ کس برای دریافت این جایزه بزرگ جلو نیامده است.

رناد دوگاس، مشاور روابط مطبوعاتی لوتو-کبک می‌گوید: «جکپات‌های میلیون دلاری به ندرت بدون مدعی باقی می‌مانند.» وی می‌گوید 98٪ برندگان جوایز با ارزش یک میلیون دلار یا بیشتر، ظرف دو تا سه هفته پس از قرعه‌کشی جایزه خود را دریافت می‌کنند.

دوگاس می‌گوید وقتی جوایز بی‌مدعی می‌شوند Loto-Québec «به طور سیستماتیک» مردم را مطلع می‌کند. این شرکت برای با خبر کردن برنده ناشناخته جایزه 5 جولای (2019) به صورت جداگانه هفت خبر منتشر کرده است.

دوگاس می‌گوید تاریخ انقضای یک‌ساله این بلیط به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا شش ماه تمدید شد و همین امر باعث شد 3 ژانویه 2021 آخرین مهلت دریافت جایزه باشد.

لیست فعلی جوایز مطالبه نشده به ارزش یک میلیون دلار یا بیشتر را می‌توانید در وب سایت Loto-Québec ببینید. زیرا اگر یک میلیون دلار برنده شده باشید، بهترین محل نگهداری این مبلغ احتمالاً حساب بانکی شماست.

 

منبع: dailyhive