Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

اخراج ۱۷۰۰ کارمند ایر کانادا و کاهش پروازهای این شرکت هواپیمایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ایر کانادا در حالی که پروازهای سه ماهه اول 2021 را کاهش می‌دهد، تقریباً 1700 کارمندش را اخراج می‌کند.

بیانیه‌ای که تحت عنوان « تنظیم شبکه پروازی تحت برنامه کاهش و بازیابی COVID-19» توسط شرکت هواپیمایی ایر کانادا صادر شد شامل کاهش ظرفیت سیستم پرواز سه ماهه اول به میزان 25٪ و کاهش تقریباً 1700 «نیروی کار» می‌شود. ایر کانادا می‌گوید که با اتحادیه خود در زمینه کاهش برنامه‌ها همکاری می‌کند.

لوسی گیلمت، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگانی ایر کانادا می‌گوید: «از زمان اجرای محدودیت‌های سفر و اقدامات دیگری که توسط دولت‌های فدرال و استانی انجام گرفتند،علاوه بر الزامات قرنطینه موجود، در رزروهای نزدیکمان تأثیر مستقیمی را مشاهده کرده‌ایم و برای تنظیم بیشتر برنامه و منطقی‌سازی سیستم فرامرزی، منطقه کارائیب و مسیرهای داخلی به منظور برآورده کردن انتظارات و کاهش هزینه تصمیم دشوار اما ضروری را گرفته‌ایم.»

وی در ادامه افزود: «ما از تأثیری که این تصمیمات دشوار بر کارمندان ما، افرادی که طی همه‌گیری مراقب مشتریان ما بودند و سخت کار کرده‌اند، آگاه و بسیار متأسف هستیم.»

گیلمت می‌گوید در حالی که اخبار مرتبط با COVID-19 برای این شرکت هواپیمایی امیدوار کننده نیست، ایر کانادا از اینکه بهداشت کانادا دو واکسن COVID-19 را تصویب کرده و دولت فدرال انتظار دارد اکثریت قاطع کانادایی‌های واجد شرایط تا ماه سپتامبر واکسینه شوند، دلگرم شده است.

مدیر ارشد تجاری شرکت ایر کانادا می‌گوید که این شرکت هواپیمایی «چشم به راه» است تا شاهد شروع کار به حالت عادی باشد و امیدوار است که بتواند بیش از 20،000 کارمندی را که از زمان شیوع همه‌گیری از کار اخراج شده‌اند، بازگرداند.

این شرکت هواپیمایی با مشتریان آسیب دیده تماس خواهد گرفت و برای مشتریان واجد شرایط گزینه‌های پیشنهادی از جمله بازپرداخت و مسیرهای جایگزین را درصورت وجود ارائه خواهد داد.

هفته گذشته، وست جت 30٪ ظرفیت موجود در شبکه‌اش را کاهش داد و 1000 کارمند خود را اخراج کرد.

 

منبع: dailyhive