Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

خانم برندهٔ لوتومکس ۶۰ میلیون دلاری: «خواب ۲۰ سال پیشِ همسرم تعبیر شد»

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعد از ۲۰ سال بخت‌آزمایی با شماره‌ای ثابت که شوهرش در خواب دیده بود، یک خانم اهل تورنتو ۶۰ میلیون دلار به ثروت خود افزود.

دِنگ پراواتودوم روز دوشنبه در مراسم دریافت چک غول‌آسایش گفت: «تمام سختی‌ها به پایان رسید.»

خانم پراواتودوم در سال ۱۹۸۰ به همراه ۱۴ نفر از بستگانش از لائوس به کانادا آمد. او می‌گوید:

«خانوادهٔ من به خاطر ناتوانی زیر پوشش یک کلیسای محلی بود، زیرا هیچ چیزی نداشتیم. از حمایت آنها در این سال‌ها سپاسگزارم.»

«من و شوهرم به عنوان کارگرهای ساده در این ۴۰ سال کار می‌کردیم تا پول کافی برای خانواده‌مان پس‌انداز کنیم.»

در جریان پَندمیِ کووید-۱۹، دِنگ که مادر ۲ فرزند و مادربزرگِ ۲ کودک است از کارش اخراج شد.

در حالی که بیکار بود و دعا می‌کرد اوضاع تغییر کند، شمارهٔ لاتاری همیشگی را هم می‌خرید، شماره‌ای که ۲۰ سال پیش در خواب به شوهرش الهام شده بود.

و یک روز که کلیسا را به قصد خرید از فروشگاه در خیابان یونگ در نورث یورک ترک کرد، معجزه‌ای در حال وقوع بود. دِنگ فهمید که یک بلیت Free Play هم بُرده است و تصمیم گرفت بخت خود را با افزودن Encore امتحان کند.

«چند روز بعد که فهمیدم آن بلیت رایگان برندهٔ ۶۰ میلیون دلار است، این خوش‌شانسی را باورم نمی‌شد.»

«سپس خبر خوش را به همسرم گفتم و با هم برای چک کردن آن به بانک رفتیم. من داخل ماشین نشستم، او رفت و برگشت و بالاخره خبر را به من داد، همه چیز واقعی بود.»

«وقتی فهمیدم که برندهٔ جک‌پات ۱ دسامبر ۲۰۲۰ شده‌ام، بی‌نهایت خوشحال بودم و همزمان گریه می‌کردم. زیرا همیشه دعایم این بود که خدا از خانواده‌ام مراقبت کند.»

خانمِ پراواتودوم می‌گوید که با این بُرد بزرگ با شوهرش از آپارتمان کوچکشان خواهند رفت، یک خانهٔ بزرگ خواهند خرید، بدهی‌هایشان را می‌پردازند، به خانواده‌شان کمک می‌کنند، و بعد از اینکه محدودیت‌های کرونایی رفع شد به سفر خواهند رفت.

«با این پول می‌توانم به فرزندانم کمک کنم، همه نیازهایشان را تامین کنم، ماشین‌ها و لباس‌های جدید برایشان بخرم. دیگر مثل قدیم ناتوان نیستم و خوشحالم.»

خانم پراواتودوم می‌گوید که قصد دارد برای خودش چندتا الماس هم بخرد.

منبع: CP24