Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

تست منفی کرونا برای سفر به ایالات‌متحده الزامی شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از امروز کلیه شهروندان بالای دو سال برای پرواز به ایالات‌متحده باید نتیجه منفی تست COVID-19 داشته باشند.

تست‌ها باید حداکثر سه روز پیش از تاریخ پرواز انجام شوند. همچنین ارائه یک تاییدیه الکترونیکی یا کتبی به شرکت هواپیمایی نیز لازم است.

بگفته CDC (مرکز کنترل بیماری‌ ایالات‌متحده) مسافران می‌توانند مدرکی معتبر از مرکز درمانی دال بر اینکه در 90 روز گذشته به COVID-19 مبتلا شده و بهبود یافته‌اند را بجای نتیجه تست ارائه کنند.

هرچند برای مسافران ورودی به کشور گذراندن قرنطینه 14 روز الزامیست اما در ایالات‌متحده هر ایالات مقررات خاص خودش را دارد. پس حتما پیش از سفر آن‌ها را به دقت مطالعه کنید.

بگفته CDC علاوه بر ارائه نتیجه منفی تست یا مدرکی معتبر که ثابت کند جزو بهبودیافتگان هستید باید پرسشنامه بهداشتی پر کنید، دمای بدنتان چک شود و حتما ماسک به صورت زده باشید.

طبق اطلاعیه 13 مارچ 2020 دولت که همچنان برقرار است از تمام شهروندان خواسته شده تا اطلاع ثانوی سفر غیرضروری به خارج از کشور انجام ندهند.

در وبسایت دولت کانادا آمده: تصمیم‌گیری درباره سفر بر عهده شماست و مسئول امنیت و سلامت خود در خارج از کشور هستید. امنیت و سلامت شهروندان در خارج کانادا برایمان بسیار اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم با ارائه اطلاعات و توصیه‌نامه‌ها به شما برای گرفتن تصمیم آگاهانه کمک کنیم.