Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

استخدام ۷۰۰۰ نیروی کار در سرتاسر کانادا توسط Lowe’s

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Lowe’s Canada اعلام کرده به بیش از 7،000 نیروی جدید برای فعالیت در مشاغل پاره‌وقت و تمام‌وقت در فروشگاه‌های Lowe’s، RONA و شعب Reno-Depot در سرتاسر کانادا نیاز دارد.

کارمند تحویل و فروش، کارشناس فروش، پشتیبانی اداری و بازاریاب‌ ازجمله فرصت‌های شغلی اعلام شده هستند.

طبق آگهی Lowe’s تمامی متقاضیان، چه مبتدی و چه باتجربه، می‌توانند روزمه خود را ارسال کنند. همچنین نیروهای جدید دوره‌های آموزشی و کارآموزی مرتبط با وظایف شغلی خود را خواهند گذراند.

مارک مک‌دونالد معاون ارشد منابع انسانی شرکت گفت: در سال گذشته تمایل کانادایی‌ها به تعمیر و بازسازی منزلشان افزیش یافته است. مشتریان بیش از هر زمان دیگر روی کمک و حمایتمان حساب باز کرده‌اند تا منزلی آسوده و ایمن بسازند. فروشگاه‌های ما نقشی کلیدی در حمایت از شهروندان کانادایی در حین اجرای پروژه‌های بازسازی ایفا می‌کنند. حال تصمیم داریم بمنظور پاسخ به تقاضای رو به افزایش مردم و ارائه بهترین خدمات، کسانی را که می‌خواهند برای کارفرمایی برتر و در محیطی مهیج و مستعد فعالیت کنند، استخدام کنیم.

براساس اعلام این شرکت استان‌های آنتاریو، کبک و آلبرتا بیش از سایرین نیاز به نیرو دارند.

قرار است در تاریخ 3 و 4 فوریه رویدادی مجازی با هدف استخدام نیرو برگزار شود. در این برنامه متقاضیان در مصاحبه‌های آنلاین و مستقیم، با توجه به اولویت‌های شغلی مدنظرشان، شرکت می‌کنند.

کسانی که به اشتغال در Lowe’s، RONA یا Reno-Depot علاقه دارند می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت، فرایند ثبت درخواست را آغاز نمایند.

منبع: Daily Hive