Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

هزینه 2000 دلاری آزمایش کووید-۱۹ در فرودگاه و قرنطینه در هتل برای هر مسافر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد که آزمایش اجباری COVID-19 در فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه بین‌المللی کلگری انجام خواهد شد. وی در ادامه افزود: «مراقبت از کانادایی‌ها در اولویت من قرار دارد.»

تست PCR کرونا هنگام ورود به کانادا اجباری شد. مسافران تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش تا 3 روز به خرج خودشان در هتل قرنطینه می‌شوند. هزینه این آزمایش خصوصی و اقامت هتل بیش از 2000 دلار است. در صورت دریافت نتیجه آزمایش منفی می‌توانند با نظارت بیشتر به منزل خود بروند و آنجا قرنطینه شوند، اما اگر نتیجه مثبت باشد، به یک مرکز مراقبت دولتی منتقل خواهند شد.

در اوایل این ماه دولت فدرال اقدامات سختگیرانه‌تری را برای مسافران هوایی که قصد سفر به کانادا را داشتند وضع کرده است. علاوه بر این، از هفته آینده، تمام پروازهای بین‌المللی فقط در چهار فرودگاه مجاز به فرود هستند که این فرودگاه‌ها شامل فرودگاه‌های تورنتو، ونکوور، کلگری و مونتریال می‌شود.

همچنین شرکت‌های هواپیمایی کانادا از روز یکشنبه تا 30 آوریل پروازهای خود را به مناطق تفریحی گرم و آفتابی مکزیک و کاراییب لغو می‌کنند. این شرکت‌های هواپیمایی شامل Air Canada، WestJet، Sunwing و Air Transat هستند.

در تاریخ 19 ژانویه فرودگاه بین‌المللی ادمونتون اعلام کرد آزمایش COVID-19 را برای مسافران بین‌المللی انجام می‌دهد. با این وجود پروازهای بین‌المللی اجازه فرود در این فرودگاه را ندارند.

تاکنون، استان آلبرتا 122،821 مورد ابتلا به COVID-19 و 1606 مورد مرگ ناشی از این ویروس را مشاهده کرده است.

 

منبع: dailyhive