Monday, April 15, 2024
4.5 C
Calgary

قرنطینه اجباری در هتل فرودگاه‌ها برای سفرهای بین‌المللی به سرعت اجرا خواهد شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سخنگوی وزیر حمل و نقل گفته است: «محدودیت‌های جدیدی که مسافران بین‌المللی را ملزم به قرنطینه در هتل می‌کنند در هنگام ورود یا بازگشت به کشور «به سرعت» اجرا می‌شوند.»

روز جمعه، نخست وزیر جاستین ترودو اقدامات جدیدی را برای جلوگیری از پرواز و در نتیجه جلوگیری از ورود موارد بیشتر انواع جدید ویروس کرونا به کانادا اعلام کرد.

مسافرانی که با پروازهای بین‌المللی وارد کانادا می‌شوند برای دریافت نتیجه آزمایش COVID-19 باید به مدت سه روز در هتل فرودگاه با هزینه شخصی اقامت داشته باشند و خود را قرنطینه کنند. این قانون در هفته آینده رسمی خواهد شد.

این مقام دولتی در ادامه خاطر نشان کرد: «با توجه به اینکه مسیر پروازهای بین‌المللی از تاریخ 3 فوریه تغییر می‌کند، مسافران باید منتظر تغییر در قوانین باشند. گرچه هنوز تاریخ دقیقی مشخص نکرده‌ایم اما این قوانین می‌توانند خیلی سریع اجرایی شوند.»

لازم به ذکر است هزینه اقامت و آزمایش COVID-19 مسافران بیش از 2000 دلار می شود.

در ساعت 11:59 p.m. ET در تاریخ 3 فوریه، پروازهای بین‌المللی موجود به کانادا به چهار فرودگاه خاص هدایت می‌شوند: فرودگاه بین‌المللی مونترآل-ترودو، فرودگاه بین‌المللی تورنتو پیرسون، فرودگاه بین‌المللی کلگری و فرودگاه بین‌المللی ونکوور.

همچنین کمبود جزئیات در مورد زمان قرنطینه در هتل فرودگاه باعث شده است تعدادی از مسافران با مشکل روبرو شوند.

منبع: ctvnews