Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

گزارش ۵۸۲ مورد جدید ابتلا به COVID-19 در آلبرتا بعد از رفع مشکل فنی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دکتر دینا هینشاو رئیس سازمان بهداشت استان آلبرتا گفت در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۱ مورد ابتلا تشخیص داده شده و تعداد باقی مانده در روز قبل ثبت شده است. در نتیجه تعداد کل روز چهارشنبه از ۲۵۹ مورد ابتلا به ۴۲۰ مورد رسید.

مشکل فنی که روز چهارشنبه وجود داشت باعث شد نتیجه ۶ هزار آزمایش COVID-19 در بیانیه هینشاو ثبت نشود. این مشکل فنی فقط در گزارش عمومی تأثیر گذاشت؛ تمام بیماران از نتیجه آزمایش خود آگاه شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر دیگر جانشان را به خاطر COVID-19 از دست دادند، که تعداد درگذشتگان این بیماری را در آلبرتا به ۱،۶۸۴ نفر رساند. در حال حاضر ۵۱۷ بیمار مبتلا به COVID-19 در بیمارستان‌های آلبرتا بستری هستند که از این تعداد ۹۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

تعداد بیشتری از گونه جهش‌یافته بریتانیایی COVID-19 نیز در استان تشخیص داده شده است. آلبرتا در حال حاضر ۶۵ مورد مختلف را مشاهده کرده است که از این تعداد ۷ نفر به هیچ کجا مسافرت نکرده بودند.

هینشاو همچنین گفت دو مدرسه در کلگری پس از قرنطینه شدن ۲ خانواده، بدون اطلاع از منبع آلودگی COVID-19، پتانسیل انتشار این بیماری را دارند.

دکتر هینشاو امیدوار است که قوانین جدید قرنطینه مبتلایان به هر گونهٔ COVID-19 و قانون جدید آزمایش اجباری مسافران بازگشته از سفر می‌تواند در آینده مانع انتقال این بیماری از طریق مدرسه شود.

 

منبع: dailyhive