Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

بزرگترین شعبه WINNERS در کلگری بزودی افتتاح میشود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بزرگترین شعبه Winners بهار امسال در Southcentre Mall افتتاح می‌شود و 40 تا 60 کارمند در آن استخدام و مشغول به کار خواهند شد.

شیوع کرونا موجب بیکاری تعداد زیادی از شهروندان کانادا شده است. طبق گزارش اخیر مرکز آمار کانادا تا ماه ژانویه 213،000 شغل بخاطر پاندمی نابود شده و نرخ بیکاری به بالاترین حد در پنج ماه اخیر رسیده است.

حال افتتاح شعبه جدید Winners کور سوی امیدی در این را روزهای سخت خواهد بود.

جیسون باس مدیرکل Southcentre Mall در اینباره گفت: ما خوشحالیم این فرصت شغلی جدید را برای شهروندان کلگری ایجاد می‌کنیم. رویدادهای اینچنین به اقتصاد محلی کمک کرده و روابط میان بازرگانی و جامعه را تقویت می‌کند. ما مفتخریم بخشی از این تحول هستیم.

علاقه‌مندان می‌توانند از حالا تا 21 فوریه درخواست آنلاین خود برای مشاغل پاره‌وقت و تمام‌وقت در این شعبه را ثبت کنند. مسئولان شرکت پس از بررسی درخواست‌ها، کارمندان نهایی را با برگزاری مصاحبه حضوری از تاریخ 22 تا 28 فوریه، انتخاب خواهند کرد.

فروشگاه جدید 43،810 فوت مربع مساحت دارد.

مشتریان پس از شروع به کار این شعبه می‌توانند محصولات متنوعی چون پوشاک، لوازم جانبی و کفش از برندهای مطرح دنیا را خریداری کنند.

ارین اوبراین سخنگوی Winners گفت: ما از افتتاح این شعبه بزرگ بسیار هیجان‌زده هستیم و با تامین روزانه محصولات، آن را به انتخاب نخست مشتریان برای رفع نیازها با پایین‌ترین قیمت،‌ تبدیل خواهیم کرد.

منبع: Daily Hive