Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

انتخاب فرودگاه تورنتو پیرسون به عنوان بهترین فرودگاه بزرگ در آمریکای شمالی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فرودگاه تورنتو پیرسون برای چهارمین سال متوالی از نظر اتحادیه بین‌المللی اپراتوران فرودگاهی (ACI) به عنوان بهترین فرودگاه بزرگ در آمریکای شمالی انتخاب شد.

ACI فهرست برندگان برنامه سالانه کیفیت خدمات فرودگاهی‌ (ASQ) را منتشر کرده است. فرودگاه پیرسون تورنتو در دو گروه آمریکای شمالی به پیروزی دست یافت: بهترین فرودگاه بزرگ با خدمات‌رسانی به بیش از 40 میلیون مسافر در سال و بهترین اقدامات بهداشتی.

این فرودگاه به صورت مشترک با هارتسفیلد-جکسون آتلانتا در آتلانتای جورجیا، عنوان بهترین فرودگاه بزرگ را کسب کرد. برندگان این برنامه براساس نظرسنجی تجربیات مسافران در داخل فرودگاه‌ها انتخاب می‌شوند.

امسال در نتیجه پاندمی COVID-19 یک بخش جدید به جایزه ASQ اضافه شده است: بهترین اقدامات بهداشتی در منطقه. پیرسون این جایزه را در گروه آمریکای شمالی کسب کرد.

مرکز فرودگاه بزرگ تورنتو با انتشار گزارشی این موفقیت را ناشی از ابتکار عمل فرودگاه پیرسون دانست. اقدامات بهداشتی این فرودگاه در چند لایه بوده و توسط متخصصان بهداشت صنعتی انجام پذیرفته‌ است: از جمله استفاده از ماسک و دسترسی محدود به ترمینال، راه حل‌های نوآورانه مثل استفاده از نور ضدعفونی کننده UV-C و نظارت بر کیفیت هوا.

در بخش اقدامات بهداشتی، فرودگاه تورنتو پیرسون این جایزه را با ۵ فرودگاه دیگر از جمله فرودگاه بین‌المللی ویکتوریا در ویکتوریای بریتیش کلمبیا، به اشتراک گذاشت. همچنین فرودگاه بین‌المللی ویکتوریا جایزه بهترین فرودگاه آمریکای شمالی را با خدمات‌رسانی به زیر ۲ میلیون نفر در سال دریافت کرد.

دبورا فلینت، رئیس و مدیرعامل مرکز فرودگاه‌های تورنتو بزرگ گفت: «بحران جهانی COVID -19 چالش‌های بی‌سابقه‌ای را برای اپراتورهای فرودگاه به وجود آورده است. ما عملیات‌های اجرایی خود را با شرایط موجود سازگار کردیم و از بهداشت و اقدامات بهداشتی به منظور خلق یک تجربه استثنایی برای مسافران بهره بردیم.»

وی در ادامه از کارکنان این فرودگاه به خاطر فداکاری و تعهد هر روزه آنها سپاسگزاری کرد.

 

منبع: dailyhive