Tuesday, April 23, 2024
16.6 C
Calgary

نخستین گالری دیجیتال کلگری بزودی افتتاح می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بزودی مرکز TELUS Spark Science به میزبان دائم اولین نمایشگاه دیجیتال کلگری تبدیل خواهد شد.

این گالری زیبا به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تجربه‌ای متفاوت و بسیار نزدیک از موضوعات گوناگون چون فضا، مغز انسان و طبیعت داشته باشند.

ماری آن موزر رئیس و مدیرعامل TELUS Spark در اینباره گفت: این گالری همچون صفحات یک کتاب یا بخش‌های مختلف مغز شما را به جنبه‌های مختلف موضوع هدایت می‌کند. گالری‌های دیجیتال ابزاری قدرتمند برای آموزش بوده و علم را با خلاقیت پیوند می‌دهند.

این گالری دیجیتال بخشی از فاز پنجم برنامه Roadmap to the 2020s محسوب می‌شود. هم‌اکنون فاز اول این برنامه با هزینه 5.88 میلیون دلاری بهره‌برداری شده است.

تا پایان سال این مرکز صاحب یک گالری دیجیتال دائم، یک کافه جدید زیر سقف اصلی و فضاهای آموزشی جدید خواهد بود و اجرای برنامه‌‌های مفرح در فضای باز برای بازدیدکنندگان را آغاز می‌کند.

همچنین برای بهینه‌سازی تئاتر گنبدی‌شکل مجموعه نیز از تکنولوژی کمک گرفته خواهد شد. براساس پیشبینی‌ها تجهیز تئاتر در سال 2021 به اتمام می‌رسد و افزودن محل فروش پاپ‌کرن و نوشیدنی تجربه تماشاگران را بهبود خواهد بخشید.

خبر خوشمزه دیگر احداث یک بار بستنی جدید در TELUS Spark است. این فضا با طراحی منحصربفرد خود از بازدیدکنندگان پیش از رفتن به بخش پذیرش پذیرایی می‌کند.

مقامات این مجموعه قصد دارند آن را به یکی از ده مرکز علمی برتر در دنیا تبدیل کنند. بنابراین باید انتظار داشت طی سال‌های آتی بخش‌های جدید و هیجان‌انگیز بیشتری به آن اضافه شود.

TELUS Spark از 25 مارچ بازگشایی می‌شود و طبق برنامه در اولین گام بار بستنی در تاریخ 14 می افتتاح خواهد شد.

منبع: Daily Hive