Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

ساخت بلندترین پل معلق کانادا در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق برنامه‌ریزی‌ها Golden Skybridge، بلندترین پل معلق کانادا، در ماه مه 2021 افتتاح خواهد شد.

این سازه از دو پل تشکیل شده: پل نخست با 130 متر ارتفاع و 150 متر طول و پل دوم با 80 متر ارتفاع و 140 متر طول.

این پل‌ها بروی دره‌ای عمیق و در کنار آبشاری 61 متری احداث شده‌اند و منظره 360 درجه آن‌ها به دره کلمبیا، ارتفاعات راکی و شهرهای کوهستانی اطراف بسیار دیدنیست.

شرکت Pursuit با مشارکت چند گروه محلی به رهبری پاول دویچ و راو سومال مسئولیت ساخت آن را برعهده داشتند.

دیوید باری رئیس Pursuit گفت: ما بر معرفی جاذبه‌های طبیعی منطقه و پدید آوردن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای گردشگران تمرکز داشتیم. دره کلمبیا از زیباترین نقاط کاناداست و چشم‌اندازی دیدنی به ارتفاعات اطراف دارد. فرقی نمی‌کند ساکن Golden بوده یا در حال سفر هستید، بهرحال Skybridge تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

Golden Skybridge بخشی از یک مسیر پیاده‌روی سه کیلومتری در دل طبیعت بوده و مناظر دیدنی بسیاری در طولش وجود دارد. فاصله پل از بزرگراه Trans Canada تنها دو دقیقه است و دارای کافه‌ای زیبا برای استراحت طبیعت‌دوستان نیز هست.

بعلاوه ساخت سکوی بانجی‌جامپینگ و زیپلاین 1.2 کیلومتری آن در تابستان به اتمام می‌رسد تا هیجان به اوج خود برسد.

FlyOver Canada در مرکز شهر ونکوور و FlyOver Iceland در ریکیاویک ازجمله پروژه‌های مشهور Pursuit هستند. از دیگر پروژه‌های آن‌ها در کوهستان راکی می‌توان به Banff Gondola، Columbia Icefield Skywalk و ساخت هتل‌ها و تفریحگاه‌های گوناگون اشاره کرد.

بریتیش‌کلمبیا در سال جاری صاحب یک مقصد گردشگری دیگر بنام Malahat Skywalk نیز می‌شود. این سکوی تماشایی با بیش از 32 متر ارتفاع در لبه  Cowichan Valleyو در نزدیکی ویکتوریا ساخته خواهد شد.

بنابر توصیه مقامات بهداشتی بریتیش‌کلمبیا باید از برگزاری هرگونه دورهمی در فضاهای بسته و انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنید. در حال حاضر دورهمی در فضای باز برای حداکثر ده نفر، با پوشیدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی، مجاز است. لطفا به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کرده، ماسک بزنید، فاصله فیزیکی را رعایت کنید، دستان خود را همیشه بشویید و اگر احساس بیماری می‌کنید در خانه بمانید.

منبع: Daily Hive