Thursday, April 18, 2024
-2.7 C
Calgary

مایکروسافت ۵۰۰ فرصت شغلیِ فنی در ونکوور ایجاد می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مایکروسافت دوباره کسب‌وکارش در ونکوور را گسترش می‌دهد و ۵۰۰ شغل جدید در حوزه پردازش اَبری اضافه می‌کند.

این کمپانی امروز رسما اعلام کرد که نیروی کارش را در این شهر افزایش می‌دهد و تمرکزش بر حوزه ارتباطات هوشمند، دفاتر جدید، سرویس اَژور (Azure)، وان‌درایو (OneDrive)، تجربه‌های تحت وب و واقعیت ترکیبی است.

این فرصت‌های شغلی امسال اضافه می‌شوند. به این شکل نیروی کار مایکروسافت در ونکوور به ۱,۷۰۰ نفر می‌رسد و در کلِ کانادا نیز ۳,۷۰۰ کارمند خواهد داشت.

رِندرهای ساختمان جدید مایکروسافت را در زیر می‌بینید:

155 water street vancouver 4

155 water street vancouver 2

دو سال قبل بود که مایکروسافت خبر از ساخت دفاتر جدیدش در داون‌تاون ونکوور داد. محلهٔ Gastown میزبان این ساختمان است که اخیرا ساخت آن به مرحلهٔ نهایی رسید. مایکروسافت دو ساختمان دیگر هم در این شهر دارد.

مایکروسافت همزمان با اعلام این گسترش مشاغل، خبر از راه‌اندازی دومین مرکز نوآوری داده‌محور خود در داون‌تاونِ تورنتو نیز داد.

راوی کالون، وزیر مشاغل، ترمیم اقتصادی و نوآوریِ بریتیش کلمبیا می‌گوید که این طرح توسعهٔ جدیدِ مایکروسافت، در راستای بازیابی اقتصادی ونکوور در دوران پس از کووید-۱۹ است:

«توسعهٔ خدمات اَبری مایکروسافت و سرمایه‌گذاری در ساخت کسب‌و‌کارهای جدید در منطقه، اینجا را به قطب فناوری و نوآوری تبدیل می‌کند. این خبر خوشی برای بخش‌های آموزش، کشاورزی، و سلامت عمومی است که بر زیرساخت‌های دیجیتال برای نوسازی خود و جذب استعدادها تکیه دارند.»

منبع: Daily Hive