Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

زمان رزرو اردوگاه‌های Parks Canada در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بزودی انتظار عاشقان طبیعت برای دراز کشیدن زیر نور ستارگان، آشپزی روی آتش و تماشای چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز پایان می‌یابد.

سال گذشته پاندمی فرصت رفتن به سفرهای کمپینگ را نداد، از اینرو احتمالا شاهد استقبال بی‌سابقه آلبرتایی‌ها در فصل جاری خواهیم بود. پس تاریخ 9 اپریل، زمان آغاز رزرواسیون اردوگاه‌های Parks Canada برای فصل 2021 را به خاطر بسپارید.

Parks Canada در 38 پارک ملی، مکان تاریخی و نواحی حفاظت‌شده دریایی در سرتاسر کانادا اردوگاه کمپینگ دارد. از این تعداد شش مورد در آلبرتا قرار دارند.

هرچند فرایند رزرو اردوگاه‌های استان از ژانویه آغاز شده اما Parks Canada این کار را با تاخیر شروع می‌کند. هدف از این تاخیر آن بوده که طبیعت‌دوستان فرصت بیشتری برای مطالعه محدودیت‌های جدید COVID-19 داشته باشند و احتمال لغو یا جابجایی برنامه‌ها کاهش یابد.

فرایند نوبت‌دهی طبق یک جدول‌ زمان‌بندی انجام می‌شود براساس موقعیت مکانی اردوگاه‌ها و سطح امکانات آن‌ها تهیه شده است.

برای مشاهده لیست کامل اردوگاه‌های Parks Canada و اطلاع از تاریخ رزرو هرکدام به وبسایت دولت کانادا مراجعه کنید.

هم‌اکنون مجموعه گردشگری Banff & Lake Louise در حساب اینستاگرام خود از مسافران کانادایی دعوت کرده به این پارک سفر کنند.

در این پست آمده: حتما پیش از هرگونه برنامه‌ریزی به محدودیت‌های سفر و دستورالعمل‌های COVID-19 در استان خود و همینطور آلبرتا توجه کنید.

مسافران باید محدودیت‌های COVID-19 را رعایت کرده و برنامه‌ریزی خود را با توجه به توصیه‌ دولت‌های استانی انجام دهند.

علاقه‌مندان می‌‍توانند از ساعت 8 صبح روز 9 اپریل، با شماره‌گیری 1-877-RESERVE (7373783) و یا مراجعه به سیستم آنلاین، اقدام به رزرو اردوگاه‌‌های آلبرتا کنند.

بگفته Parks Canada احتمالا ترافیک رزرو اردوگاه بالا خواهد بود و شهروندان باید با داشتن برنامه منعطف و مشخص نوبت رزرو کنند.

امیدواریم با رزرو به موقع، اولین گام برای انجام سفری ماجراجویانه و بیادماندنی در روزهای گرم تابستان را، بردارید.

بنابر توصیه مقامات بهداشتی چنانچه قصد شرکت در دورهمی‌های خارج از خانه را دارید، باید به دستورالعمل‌های بهداشتی COVID-19 همچون حفظ فاصله فیزیکی مناسب، پوشیدن ماسک و شست‌وشوی منظم دست‌ها توجه کنید. لطفا در صورت مشاهده علائم بیماری در خانه بمانید.

منبع: Daily Hive