Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

زمان رزرو اردوگاه‌های Parks Canada در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از فردا شهروندان بریتیش‌کلمبیا پس از ماه‌ها امکان رزرو اردوگاه‌های Parks Canada را پیدا خواهند کرد.

بگفته Parks Canada فرایند رزرواسیون از 6 اپریل آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای سفرهای تابستانی در فصل پیش‌رو برنامه‌ریزی کنند.

هرچند فرایند رزرو اردوگاه‌ها از ژانویه آغاز شده اما Parks Canada ارائه نوبت برای سفرهای امسال را با تاخیر آغاز می‌کند. هدف از این کار ارائه فرصت بیشتر به شهروندان بوده تا با آگاهی از آخرین محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های COVID-19 اقدام به رزرو کنند و احتمال لغو یا تغییر برنامه‌ها کاهش یابد.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دولت کانادا لیست کامل اردوگاه‌های Parks Canada و زمان بازگشایی هرکدام از آن‌ها را مشاهده کنید. این لیست براساس فاکتورهایی چون موقعیت مکانی و سطح امکانات تهیه شده است.

حتما از همین حالا برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده و به تمام جنبه‌های تاثیرگذار توجه کنید.

برای حفظ سلامت خود در هنگام سفر به پارک‌ها فاصله فیزیکی ایمن از دیگران را رعایت کرده و تنها وارد مسیرهای علامت‌گذاری شده و مجاز شوید. از نزدیک شدن به شیب‌های تند، پرتگاه‌ها و کرانه‌های رودخانه‌ جدا خودداری کنید. لطفا هیچ اثری از خودتان باقی نگذارید، زباله‌های خود را جمع‌آوری نمایید و با حیات‌وحش محترمانه رفتار کنید.

بنابر توصیه مقامات بهداشتی بریتیش‌کلمبیا چنانچه قصد حضور در دورهمی‌های خارج از خانه را دارید باید به توصیه‌های بهداشتی COVID-19 همچون حفظ فاصله فیزیکی، شستن منظم دست‌ها و پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی توجه کنید. لطفا در صورت مشاهده علائم بیماری از خانه خارج نشوید.

منبع: Daily Hive