Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

سرمایه‌گذاری 305 میلیون دلاری مایکل جردن در NBA Top Shot

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت رمزنگاری Dapper Labs، مالک NBA Top Shot، از سرمایه‌گذاری 305 میلیون دلاری مایکل جردن خبر داد.

به این ترتیب این شرکت به ارزش 2.6 میلیارد دلار از حمایت مالی مایکل جردن و دیگر بازیکنان مشهور NBA چون کوین دورانت، کایل لوری و کلای تامسون برخوردار است.

بگفته مقامات Dapper Labs این سرمایه برای پیشبرد پلتفرم NBA Top Shot vision، توسعه زیرساخت دیگر فعالیت‌های ورزشی و کمک به نسل‌ جدید رمزارز مبتنی بر بلاک‌چین آن‌ها هزینه خواهد شد.

NBA Top Shot پلتفرمی مبتنی بر بلاک‌‎چین می‌باشد که در سال 2020 راه‌اندازی شده و به طرفداران اجازه خرید، فروش و معامله ویدئوهای منتخب و مشخص را می‎دهد. این پلتفرم ایده تبادل کارت‌های ورزشی را با استفاده از رمزارز و به شکل امروزی شدنی کرده است.

رهام قره‌گوزلو مدیرعامل Dapper Labs درباره این سرمایه‌گذاری‌های گفت: موفقیت NBA Top Shot بخاطر پرداختن به ورزش بسکتبال است. ما روشی جدید و جذاب برای ارتباط با تیم‌ها و بازیکنان محبوب ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم به استودیو‌های سرگرمی و سازندگان مستقل اجازه استفاده آرادانه از آن را بدهیم. NFTs مدلی جدید از رسانه‌ بوده که در مقایسه با تبلیغات و اسپانسرها، مزایای بیشتری برای طرفداران دارد.

دورانت در اینباره گفت: NBA Top Shot ثابت کرده که تکنولوژی می‌تواند بسرعت رسانه و طرفداران رشته‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار دهد. ما پیشرفت این پلتفرم را با هیجان دنبال کرده و می‌خواهیم از این طریق آن با طرفداران خود ارتباط برقرار کنیم.

در زیر لیست حامیان این رمزارز را مشاهده می‌کنید:

اشخاص:

Michael Jordan, Kevin Durant, Andre Iguodala, Kyle Lowry, Spencer Dinwiddie, Andre Drummond, Alex Caruso, Michael Carter-Williams, Josh Hart, Udonis Haslem, JaVale McGee, Khris Middleton, Domantas Sabonis, Klay Thompson, Nikola Vucevic, Thad Young, Richard Seymour’s 93 Ventures, Ashton Kutcher, Guy Oseary’s Sound Ventures, Will Smith and Keisuke Honda’s Dreamers VC, Shawn Mendes and Andrew Gertler’s AG Ventures, Shay Mitchell, and 2 Chainz.

شرکای استراتژیک:

a16z, The Chernin Group, USV, Version One, and Venrock

دیگر سرمایه‌گذاران:

بازیکنان MLB چون: Tim Beckham and Nolan Arenado

بازیکنان NFL چون: Ken Crawley, Thomas Davis, Stefon Diggs, Dee Ford, Malcom Jenkins, Rodney McLeod, Jordan Matthew, Devin McCourty, Jason McCourty, DK Metcalf, Tyrod Taylor, and Trent Williams

همکاری تیم‌هایی چون: Vivek Ranadive (Kings)

سرمایه‌گذاران مشهور ورزشی چون: Bolt Ventures

منبع: Daily Hive