Wednesday, April 24, 2024
15.7 C
Calgary

اونتاریو: بازگشایی ثبت‌نام برای طرح ۴۰۰ دلاری حمایتِ کودک در ماه مِی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت اونتاریو اعلام کرده که دور بعدی ثبت‌نام برای برخورداری از طرح مزایای کودکِ کووید-۱۹ (COVID-19 Child Benefit) در ماه مِی انجام می‌شود؛ طرحی که برای کاهش بار مالی خانواده‌ها در پندمی کووید-۱۹ راه‌اندازی شده است.

والدینی که قبلا در این طرح حمایتی ثبت‌نام کرده‌اند نیازی به ارائه اطلاعات جدید ندارند، آنها جدیدترین پرداخت بابت هر کودکشان را در روزهای پس از ۲۶ اپریل دریافت خواهند کرد.

اما والدینی که پیش‌تر از این برنامه جا مانده‌اند بایستی با مراجعه به وبسایت دولت اونتاریو، در فاصله ۳ تا ۱۷ مِی درخواست خود را ثبت کنند.

در پوشش این طرح به ازای هر کودک تا کلاس ۱۲، به والدین ۴۰۰ دلار کمک می‌شود تا هزینه‌های مرتبط با نیازهای آنها را پوشش دهند. برای کودکانی با نیازهای ویژه، این رقم ۵۰۰ دلار است و آنها تا سقف سن ۲۱ سال در حمایت طرح قرار می‌گیرند.

استیون لیس، وزیر آموزش اونتاریو می‌گوید: «از روز نخست این پندمی دولت ما در مدارسِ ایمن سرمایه‌گذاری کرده و کمک مالی مستقیم به پدرها و مادرهای زحمت‌کش را در دستور کار قرار داده است.»

فقط یکی از والدین یا سرپرست‌های هر کودک می‌توانند برای این طرح درخواست دهد و بچه‌های دبیرستانی با سن ۱۸ سال یا بالاتر نیز به نمایندگی از خودشان مجاز به ثبت‌نامند.

دولت می‌گوید که والدین چندفرزندی ممکن است در روزهای متفاوت کمک نقدی را در حساب‌شان دریافت کنند و لزوما پرداخت‌های یک خانوار در یک روز نیست.

با انجام جدیدترین دور پرداخت‌ها در قالب این طرح، مجموع حمایت دولت اونتاریو از کودکان در بحران کووید-۱۹ به رقم ۱.۸ میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: Daily Hive