Thursday, March 28, 2024
-4.1 C
Calgary

آغاز تزریق واکسن به ساکنین بالای 18 سال Whistler

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهروندان بالای 18 سال ساکن Whistler از امروز واکسن COVID-19 دریافت می‌کنند.

بگفته Vancouver Coastal Health این برنامه دو هفته ادامه خواهد داشت. بر این اساس شهروندان بزرگسال 18 تا 54 سال دوز نخست را در مرکز کنفرانس Whistler دریافت می‌‎کنند. امکان دریافت نوبت از همین حالا ممکن است.

کلینیک واقع در 4010 Whistler Way نیز از ساعت 13 تا 19 روز 12 اپریل و از ساعات 9 صبح تا 7 عصر در روزهای 13، 15، 16، 17 و 18 اپریل به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

جمعیت بزرگسال بین 55 تا 65 سال سن می‌توانند برای واکسن AstraZeneca یا COVISHIELD نوبت رزرو کرده و آن را در داروخانه‌های محلی دریافت کنند.

اگر واکسن Pfizer یا Moderna را ترجیح می‌دهید پس از رزرو نوبت، از هفته 19 اپریل به مرکز کنفرانس Whistler مراجعه کنید.

واکسیناسیون شهروندان بالای 65 سال که پیش از این نوبت گرفته‌اند نیز از 14 اپریل در Whistler Clinic آغاز می‌شود. آن دسته از ساکنین که موفق به رزرو نوبت در این کلینک نشده‌اند نیز می‌توانند واکسن خود را از هفته 19 اپریل دریافت نمایند.

بگفته VCH شهروندان باید مدارک حاکی از اقامت دائم در شهر، مانند گواهینامه رانندگی یا اطلاعات کارت بانکی معتبر را ارائه کنند.

شهروندان واجد شرایط که در Whistler مشغول به کار بوده اما در آنجا سکونت ندارند نیز با همراه داشتن فیش حقوقی جدید و معتبر که وضعیت استخدام آن‌ها را ثابت کند، واکست خواهند زد.

مقامات بهداشتی با همکاری مسئولان Resort Miunicipality وضعیت سکونت واجدین واکسن که به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند را، بررسی می‌کنند.

بین تاریخ 1 ژانویه تا 5 اپریل 1,505 شهروند Whistler به COVID-19 مبتلا شده‌اند. در حال حاضر Howe Sound بالاترین نرخ COVID-19 در کلیه نواحی بهداشتی استان را داراست. اکثریت این موارد ساکن Whistler هستند.

منبع: Daily Hive