Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

مقامات بهداشتی: اگر تعاملات اجتماعی کاهش نیابد تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در بریتیش کلمبیا به ۲۰۰۰ نفر می‌رسد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دکتر بانی هنری و وزیر بهداشت آدریان دیکس نتایج یک مدل‌سازی که فرایند شیوع کووید-۱۹ را در استان نشان می‌دهد را منتشر کردند. بر اساس این مدل در صورت کاهش نیافتن تعاملات اجتماعی تعداد موارد ابتلا در بریتیش کلمبیا به ۲۰۰۰ نفر خواهد رسید.

دکتر هنری در طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت در حال حاضر میزان تعاملات اجتماعی‌ای که باعث شیوع این بیماری می‌شود حدود 50 تا 60٪ است و باید به 40٪ یا کمتر کاهش یابد. او در ادامه خاطرنشان کرد که این کار در ماه مارس و نوامبر گذشته در این استان انجام پذیرفته است.

دکتر هنری دوباره تأکید کرد که ویروس کووید-۱۹ توسط افراد منتقل می‌شود. به همین دلیل کاهش ارتباطات و خارج نشدن از محل زندگی بسیار اهمیت دارد. وی در ادامه گفت تلاش برای برقراری ارتباط کمتر با افراد خارج از خانه چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم.

در حال حاضر ۳۰۱ مورد جدید ابتلا در منطقه بهداشت ساحلی ونکوور، ۷۳۰ مورد در منطقه بهداشت فریزر، ۳۸ مورد در منطقه بهداشت جزیره، ۶۹ مورد در منطقه بهداشت داخلی، ۶۶ مورد در منطقه بهداشت شمالی و یک مورد جدید که ساکن کانادا نیست گزارش شده است.

همچنین ۱۰،۰۵۲ مورد فعال در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۰۹ نفر در بیمارستان بستری هستند و ۱۲۵ تن از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند. افراد باقیمانده نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. ۳ مورد مرگ ناشی از این بیماری نیز مشاهده شده است که در مجموع ۱۵۲۴ مورد مرگ در بریتیش کلمبیا رخ داده است.

در مجموع ۱۰۴،۳۳۱ فرد که نتیجه آزمایش مثبت داشتند بهبود یافته‌اند و ۱،۲۳۵،۸۶۳ دوز واکسن کووید-۱۹ نیز تزریق شده است.

 

منبع: Dailyhive