Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

کلگری: بازگشایی سینمای روباز Drive-in در پارک Telus Spark از تابستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خبر خوب برای اهالی کلگری این است که پارک علمی TELUS Spark در همکاری با Big Art دوباره از تابستان امسال یک سینمای Drive-in برپا خواهد کرد.

اگر آنقدر خوش‌شانس بودید که رویداد مشابه قبلی را تجربه کنید، می‌دانید که چقدر تماشای فیلم از روی راحتی صندلی ماشین جذاب است. حالا شانس دوم در خانه سینمادوستان را زده است.

قرار است بلیت‌های این رویداد به صورت آنلاین فروخته شوند و سپس باید راهی TELUS Spark شوید تا فیلم‌ها را روی تلویزیون‌های بزرگ این پارک ببینید. شما می‌توانید یک ساعت قبل از شروع فیلم، به این پارک بروید و هر چه زودتر برسید، جای پارک بهتری هم به دست می‌آورید.

سه صفحه LED بزرگ در محل پخش نصب شده که کمک می‌کند همه مخاطبین نمای خوبی از فیلم داشته باشند ولی از آنجایی که محوطهٔ TELUS Spark صاف است، هر چه جلوتر باشید نمای بهتری خواهید داشت. صدای فیلم هم به طور مستقیم از طریق موج رادیویی FM در داخل خودروها پخش می‌شود.

در محل می‌توانید نوشیدنی و خوراکی‌های کوچک بخرید، که خوشبختانه این سفارش‌ها دم درِ خودرو به شما تحویل می‌شوند و نیازی نیست برای دریافت آنها از محل دور شوید.

به نوشتهٔ وبسایت Big Art این رویداد در طول تابستان هر هفته از سه‌شنبه تا یکشنبه برقرار خواهد شد و اولین پخش فیلم نیز احتمالا از ۳ ژوئن شروع می‌شود. فیلم‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۹ شب پخش خواهند شد.

اگر در مورد هزینه می‌پرسید، هنوز معلوم نیست چقدر خواهد بود. اما با خرید هر بلیت، یک خودروی پنج سرنشینه می‌تواند وارد محوطه شود.

البته که مثل همهٔ فعالیت‌های اجتماعی امروزی، باید پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The DRIVE – IN (@bigartdrivein)

گویا Big Art می‌خواهد در این رویداد تابستانی از مجموعه فناوری‌های هیجان‌انگیز جدیدی برای بهبود تجربه سینماروها نیز استفاده کند. مواردی نظیر استفاده از special FX، صدا و تصویر با فرمت فراگیر کنسرت، بازیگران لایو-اکشن، و چیزهایی که حس یک تجربه سینمایی واقعی را به مخاطبین القا کنند.

The Big Art Drive-In at TELUS Spark

زمان: تابستان ۲۰۲۱

مکان: 220 St. George’s Drive NE

هزینه: هنوز اعلام نشده

منبع: Daily Hive