Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

دستور تعطیلی دو مرکز آمازون در انتاریو به دلیل کووید-۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بهداشت عمومی منطقه پیل پس از مشاهده چند کارگر مبتلا به کووید-۱۹ در دو مرکز آمازون دستور به تعطیلی این مراکز داد.

۲۴ آوریل تاسیسات آمازون در ۸۰۵۰ Heritage Road برامپتون و ۱۲۷۲۴ Coleraine Drive بولتون نیمه تعطیل شدند و حداقل به مدت 10 روز تعطیل خواهند ماند.

این تعطیلی جزئی با مرخصی‌های گروهی کارکنان در یک شیفت کاری یا محل کارمشترک به جای تعطیلی کامل مجموعه صورت گرفته است. بهداشت عمومی پیل مشخص نکرده است که چه  تعداد از کارکنان جواب آزمایششان مثبت بوده است و چه تعدادشان تحت‌تاثیر تعطیلی قرار گرفته‌اند.

تاسیسات بولتون یکی از پنج انبار آمازون بود که ماه گذشته به دلیل شیوع کووید-۱۹ و نگرانی‌های مربوط به ایمنی در محل کار به دستور وزارت کار مورد بررسی قرار گرفته بود. ماه گذشته به این مرکز دستور داده شد که به دلیل شیوع ویروس به مدت دو هفته تعطیل شود.

این تاسیسات اولین واحدی‌هایی هستند که تحت دستور جدید بخش 22 که از جمعه در پیل اعمال شد، تعطیل می‌شوند. این دستور در تورنتو نیز صادر شده است.

این دستورالعمل به واحدهای بهداشتی اجازه می‌دهد پس از اینکه جواب آزمایش کووید-۱۹ پنج یا چند نفر طی ۱۴ روز مثبت اعلام شود محل کار خود را تعطیل کنند تا بتوانند روند شیوع را به‌طور منطقی کنترل کنند.

بگفته واحد بهداشت این تعطیلی‌ها به بهداشت عمومی پیل اجازه می‌دهد بدون خطر ادامه روند شیوع، از کارمندان و جامعه محافظت کند. روزهایی که فرد به دلیل ابتلا مرخصی گرفته است به صورت قانونی همانند روزهای بیماری حقوقش پرداخت می‌گردد. همچنین به کارفرمایانی که تحت این مقررات باید تعطیل شوند توصیه می‌شود مرخصی با حقوق برای کارمندان تحت‌تأثیر در نظر بگیرند.

انتاریو ۴،۰۹۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را گزارش کرد که از این تعداد ۱۰۱۴ مورد در منطقه پیل بوده است. این استان تاکنون ۴۴۱،۴۰۴ مورد ابتلا را مشاهده کرده است.

 

منبع: Dailyhive