Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

خانم خوش‌شانس ساکن کلگری دو بار در دو ماه برنده لاتاری شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعضی‌ها خوش‌شانس به دنیا می‌آیند و به نظر می‌رسد کری کرواچ برنده لاتاری یکی از آنها باشد.

خانم کراوچ این لاتاری ۱۰۰،۰۰۰$ را دو مرتبه به وسیله بلیط اضافی (1 دلاری) برنده شده است. به گفته شرکت لاتاری وسترن کانادا این خانم خوش‌شانس اولین جایزه ۱۰۰ هزاری را با اضافه کردن بلیط یک دلاری به بلیط WESTERN MAX در تاریخ ۱۸ دسامبر برنده شده است.

او تصمیم گرفت در قرعه کشی 3 فوریه یک بلیط 1 دلاری را به بلیط WESTERN 649 خود اضافه کند و ۱۰۰،۰۰۰$ دیگر برنده شود. هیچ‌کس بیشتر از خود خانم کراوچ که در اول ماه آوریل بلیط اضافی را خریده بود از برد دوم متعجب نشده بود.

کری کراچ می‌گوید: «کاملا بهت‌زده شده بودم. خیلی هیجان‌انگیز بود!»

کرواچ هر دو بلیط خود را از یک مرکز خرید تهیه کرده بود. او اولین بلیط را از داروخانه Rexall در TransCanada Centre و بلیط دوم را از Save-On-Foods که در همان ساختمان قرار دارد خریداری کرده بود.

او پس از اینکه اولین لاتاری را برد تصمیم گرفت خانه‌اش را نوسازی کند، قبض‌هایش را بپردازد و پول را با خانواده‌اش تقسیم کند. خانم کراوچ قصد دارد پس از دریافت جایزه دوم کارهای مشابهٔ بیشتری انجام دهد.

او در این خصوص می‌گوید که تصمیم دارد بازسازی آشپزخانه و حمام خانه‌اش را تمام کند و پس از آن به سراغ نوسازی زیرزمین برود.

براساس گفته WCLC، اگرچه خیلی نادر است که برندگان لاتاری دو جایزه مهم را به خانه ببرند، اما این اتفاق بی‌سابقه نبوده است.

یک زوج ادمونتونی هفت سال پس از دریافت جایزه ۱۰۰،۰۰۰ دلاری، در سال ۲۰۱۷ جک‌پات ۸،۱ میلیون دلاری LOTTO 6/49 را بردند. در سال ۲۰۱۳ نیز یک برندهٔ ساکن شهر اویِن جایزه یک میلیون دلاری WESTERN 649 را برنده شد و فقط کمی بعد در سالگرد جایزهٔ باازشش برنده جایزه ۱۰۰،۰۰۰ دلاری شد.

 

منبع: Dailyhive