Thursday, March 28, 2024
-4.1 C
Calgary

گذرنامه واکسن کرونا برای حضور در گردهمایی‌های بزرگ

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نتایج یک نظرسنجی که بین ۱۰۰۰ شخص بزرگسال انجام گرفته است نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم کانادا طرفدار استفاده از «گذرنامه واکسن کرونا» برای حضور در گردهمایی‌های بزرگ هستند.

داده‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد ۵۷٪ از کانادایی‌ها برای تماشای رویدادهای ورزشی از این گذرنامه‌ها استفاده خواهند کرد. این گذرنامه‌ها اثبات می‌کنند که دارندهٔ آنها در برابر کووید-۱۹ ایمن شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی ۵۶٪ از کانادایی‌ها معتقدند که باید از گذرنامه‌های واکسن برای حضور در کنسرت‌های زنده استفاده شود. در حالی که ۵۵٪ از آنها برای استفاده در تئاتر و سینما از این گذرنامه‌ها پشتیبانی می‌کنند.

در مجموع ۵۴٪ از شرکت‌کنندگان معتقدند که این سیستم باید برای حضور در سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد و ۵۲٪ نیز فکر می‌کنند باید از آن برای کار در دفتر استفاده شود.

استفاده از گذرنامه واکسن کووید-۱۹ برای سفرهای بین‌المللی بیشترین رای را آورده است. ۶۴٪ از کانادایی‌ها معتقدند باید از این گذرنامه‌ها برای سفرهای خارج از کشور استفاده کرد و ۵۴٪ از آنها نیز موافق استفاده از این گذرنامه‌ها برای سفرهای استانی هستند.

به گفتهٔ نخست وزیر جاستین ترودو از کانادایی‌ها انتظار می‌رود به ویژه برای سفرهای بین‌المللی خود از گذرنامه‌های واکسن استفاده کنند.

منبع: Dailyhive