Thursday, April 18, 2024
-2.2 C
Calgary

کانادا: آغاز فعالیت بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات اقامتی در طبیعت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهروندان کانادا می‌توانند در طول تابستان از 1,050 پارک، 713 اردوگاه و 2,661 محل چادر در سرتاسر کشور نهایت استفاده را ببرند.

حال با ورود Hipcamp که بزرگترین شرکت دنیا در زمینه ارائه‌ خدمات اقامتی در طبیعت است، شرایط بسیار بهتر از گذشته نیز خواهد شد.

به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند از میان صدها چادر اردو، کلبه، اقامتگاه ساحلی، پارکینگ RV و خانه‌های درختی در سرتاسر کانادا، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنند.

آلیسا راوازیو بنیانگذار Hipcamp در اینباره گفت: کمتر از ده سال پیش که Hipcamp را ایجاد کردم، آرزویم ارائه هرچه آسان‌تر خدمات اقامتی در طبیعت، به شهروندان بود. حال این آرزو در چندین کشور به حقیقت پیوسته است. از آغاز پاندمی تقاضای شهروندان برای رفتن به خارج از شهرها بیشتر از عرضه خدمات بوده است. از اینرو خوشحالیم که از امروز، راهکاری نو برای حفظ فاصله فیزیکی آن هم با حضور در طبیعت زیبا و پهناور کانادا، به شهروندان ارائه می‌کنیم.

بنابر اعلام این شرکت هم‌اکنون بیش از 600 میزبان در سرتاسر کانادا اطلاعات اقامتگاه خود را در Hipcamp ثبت کرده‌اند و این تعداد رو به افزایش است. میزبانان می‌توانند امکاناتی اضافی چون غذاهای farm-to-table، قایق‌سواری، یوگا، اسب‌سواری و غیره را نیز به میهمانان ارائه دهند.

از زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی و آغاز ممنوعیت سفرهای بین‌المللی، تقاضای شهروندان برای کمپینگ و حضور در دامن طبیعت همواره رو به افزایش بوده است. شرکت Hipcamp با توجه به احتمال تشدید محدودیت‌های استانی به مشتریان اجازه می‌دهد تا در صورت لغو برنامه‌های به دلایل مرتبط با COVID-19 تمام هزینه‌ها را بازپس بگیرند. پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

همچنین Hipcamp دستورالعمل‌های ایمنی COVID-19 مختص به خود را دارد تا از حفظ سلامت میزبانان، میهمانان و جوامع محلی در برابر ویروس مطمئن شود. این دستورالعمل‌ها شامل حفظ فاصله فیزیکی، سفر در گروه‌های کوچک و رزرو اقامتگاه‌ ایزوله است. بعلاوه Hipcamp از میزبانان می‌خواهد تا به پروتکل‌های سختگیرانه نظافت و ضدعفونی محیط پایبند باشند.

شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به وبسایت Hipcamp اقامتگاه مدنظر خود در کانادا و ایالات‌متحده را رزرو کنید.

منبع: Daily Hive