Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

ورودی رایگان، هدیه کلگری استمپید به کارکنان خط مقدم بهداشت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری استمپید از 9 تا 13 جولای ورودی کارکنان خط مقدم بهداشت را به پارک استمپید رایگان می‌کند.

وبسایت کلگری استمپید: «شما برای 16 ماه در خط مقدم خدمت کردید و برای حفظ سلامتی و ایمنی ما با آموزش‌های حضوری و مجازی تلاش بسیاری کردید. شما شعار Greatest Together را به واقعیت تبدیل کردید. بنابر این ما امسال در کلگری استمپید کارکنان خط مقدم را در جلوی صف‌های خودمان قرار می‌دهیم.»

ورود کارکنان خط مقدم به همراه 3 مهمان در پنج روز اول این رویداد 10 روزه رایگان خواهد بود.

این کارکنان شامل امدادگران، کارکنان خدمات درمانی، کارکنان خدمات بهداشتی (فیزیوتراپیست‌ها، ماساژورها و کایروپراکتیک‌ها)، کارکنان خدمات آموزشی (معلمان، دستیاران معلم، رانندگان اتوبوس مدارس، سرایدران، مدیرهای مدارس)، مارکت‌ها و فروشگاه‌های موادغذایی، خدمات اجتماعی، خدمات غذایی و رستوران‌ها، باربری، انبارداری، حمل و نقل و تحویل، نگهبان‌ها و تعمیرکاران، پلیس‌ها و کارکنان بخش ساخت و ساز می‌شود.

برگزارکنندگان کلگری استمپید خاطرنشان می‌کنند که اگر صنعت یا شغل افراد در این لیست ارائه شده موجود نباشد اما آنها در خط مقدم مشغول به کار هستند و یا خدمات اساسی به جامعه ارائه می‌دهند، باز هم می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند.

هیچ اعتبارسنجی یا اثبات هویتی برای استفاده از پذیرش رایگان کلگری استمپید نیاز نیست.

کلگری استمپید به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کند برای ورود به این مراسم از ورودی رایگان استفاده کنند و یا از قبل به صورت آنلاین بلیط تهیه کنند. ورود به پارک Walk-up براساس ظرفیت در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدیه پذیرش رایگان کارکنان خط مقدم به وبسایت Stampede مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive