Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

کلگری: بازدید رایگان آخرهفته از National Music Centre تا پایان سال

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مدیران یکی از مراکز جذاب تفریحی-هنری در کلگری تا پایان سال ۲۰۲۱ بازدید در آخرهفته‌ها را برای مراجعین رایگان اعلام کردند.

با کاهش محدودیت‌های عمومی آلبرتا که برای محافظت از سلامتی مردم در پاندمی کووید-۱۹ وضع شده بودند، Studio Bell که خانهٔ National Music Centre است از ۱ جولای رسما به روی عموم بازگشایی شد.

برای تشویق مردم و همزمان با پنجمین سالگرد این مرکز، مسئولینش تصمیم گرفته‌اند که بازدید در آخرهفته‌های باقیمانده از ۲۰۲۱ را برای مردم رایگان کنند و ATB نیز اسپانسر این حرکت زیبا شده است.

به این شکل اهالی کلگری و دیگر بازدیدکننده‌ها می‌توانند بدون پرداخت ورودی، از جاذبه‌هایی مثل نمایشگاه‌ها، ادوات موسیقی، تالار مشاهیر موسیقی کانادا، و دیگر دیدنی‌های این مرکز بازدید کنند.

اندرو ماسکر، مدیرعامل و رییس NMC می‌گوید: «در حالی که راه خود را به جلو می‌کاویم تا از این پاندمی بیرون برویم، مایلیم از جامعه خود و ATB که بازدید از Studio Bell را برای مردم آسان کرده‌اند، تشکر کنیم.»

«با رایگان شدن ورودی، ما به اهالی بیشتری از کلگری، آلبرتا و مسافرین این فرصت را می‌دهیم که از مجموعه‌مان بازدید کنند، قدرت موسیقی را تجربه کنند، و پنج سالگی این مرکز را در کنار ما جشن بگیرند.»

برای بازدید در آخرهفته‌ها بایستی بلیت رایگان تهیه کنید که هم حضوری و هم آنلاین ممکن است.

همچنین اگر مایل بودید امکان اهدای مبلغ دلخواه برای حمایت از استودیو بِل نیز وجود دارد، و از آنجا که این مرکز یک خیریهٔ رسمی ست مبالغ اهدایی صرف حمایت از عملیات اجرایی و برنامه‌های هنری خواهد شد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by National Music Centre (@nmc_canada)

استودیو بِل برای محافظت از کارمندان، داوطلبین ، و بازدیدکنندگانش رعایت معیارهای بهداشت عمومی را ادامه می‌دهد که شامل استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی و عبور و مرور یک‌طرفه در ساختمان است. محیط‌هایی که سطوح در آنها به کرات لمس می‌شوند نیز بسته خواهند بود. این معیارها به مرور کنار گذاشته می‌شوند.

ساعات بازدید از این مرکز موسیقی ۱۰ صبح تا ۵ عصر است و اطلاعات بیشتر در وبسایت استودیو بل آمده است. قبل از بازدید هم می‌توانید یک تور مجازی داشته باشید تا بهتر با این محیط زیبا آشنا شوید.

منبع: Daily Hive