Wednesday, April 24, 2024
17.4 C
Calgary

به زودی خرید با بیت‌کوین از آمازون ممکن می‌شود؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک منبع ناشناس در آمازون به روزنامه London Business اطلاع داده که تا پایان سال 2021 امکان خرید با بیت‌کوین از این فروشگاه ممکن می‌شود. چنین تصمیمی می‌تواند زمینه را برای پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در معاملات روزمره فراهم کند.

در گزارش روز یکشنبه روزنامه آمده:

این تنها برنامه‌ای برای ارائه یک روش جدید پرداخت نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از مکانیزم خرید از آمازون در آینده است. هرچند استفاده از بیت‌کوین نخستین گام برای استفاده از ارزهای دیجیتال در آمازون می‌باشد، اما ایجاد بستر لازم برای پرداخت با دیگر رمزارزها نیز در دستور کار قرار دارد.

علاوه بر پذیرش بیت‌‎کوین بعنوان یک روش پرداخت جدید، آمازون می‌خواهد ارز دیجیتال خودش را نیز به عنوان یک توکن تا اوایل سال 2022 معرفی کند.

طی روزهای اخیر و پس از مشاهده یک موقعیت شغلی جدید تحت عنوان “Digital Currency and Blockchain Product Lead” در وبسایت آمازون، گمانه‌زنی‌ها درباره ورود این شرکت به بازار ارزهای دیجیتال بالا گرفت.

صاحب این شغل باید به توسعه استراتژی آمازون در حوزه ارزهای دیجیتال و ایجاد نقشه راه محصول کمک کند. همچنین باید دارای تخصص بالا در حوزه بلاکچین، توزیع گسترده، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دانش کامل درباره ارزهای دیجیتال باشد.

البته این اولین بار نیست که یک موقعیت شغلی مرتبط با ارزهای دیجیتال در وبسایت آمازون منتشر می‌شود. در ماه فوریه نیز این غول تکنولوژی برای جذب یک تکنسین ارشد آگهی داد تا به توسعه پلتفرم جدید “Digital and Emerging Payments” کمک کند.

منبع: Cointelegraph