Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

نگاهی به اولین نمایشگاه دیجیتال دائمی کانادا در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اخیرا گالری‌ها و نمایشگاه‌های دیجیتال بسیاری در کشور برگزار شده که شاید معروف‌ترینشان Beyond Van Gogh experience باشد. حال شهر کلگری صاحب اولین نمایشگاه دیجیتال دائمی کانادا در مرکز TELUS Spark Science نیز شده است.

گالری Spark’s Digital Immersion به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا با دانستنی‌های گوناگون در حوزه‌ فضا، مغز انسان و حیات اقیانوس‌ها از نزدیک و به شکل ملموس آشنا شوند.

این گالری رسما روز پنجشنبه 29 جولای درب‌ خود را بروی بازدیدکنندگان باز کرده و قرار است هر شش ماه نمایشگاهی با محتوا و موضوع جدید برگزار کند. رویداد فعلی تا تاریخ 30 ژانویه 2022 دایر خواهد بود.

نمایشگاه فعلی که Every Second نام دارد بازدیدکنندگان را به سفری هیجان‌انگیز در زندگی انسان امروزی می‌برد. صدای آرامش‌بخش ایزابلا روسلینی، بازیگر ایتالیایی آمریکایی، شما را همراهی خواهد کرد.

این گالری 6,000 فوت مربع وسعت داشته و دارای پنج سالن است که تماشای هرکدام حدود سه دقیقه زمان می‌برد. بنابراین بازدید از تمامی آن‌ها 15 دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

در حین بازدید با رویدادهای مهم زندگی بشر آشنا می‌شوید. مثلا اینکه یک انسان معمولی 115 روز از عمر خود را می‌خندد، دو سال غذا می‌خورد، 11 سال کار می‌کند و 25 سال خواب است.

با توجه به استقبال بالای شهروندان حتما بازدید 20 دقیقه‌ای خود را از قبل رزرو کنید تا حین مراجعه دچار مشکل و معطلی نشوید.

راستی حین حضور در TELUS Spark Science از نمایشگاه صورتی‌رنگ One Day on Venus هم دیدن کرده و بستنی قیفی تماشایی و خوشمزه کافه Rocket Fuel را حتما امتحان کنید.

TELUS Spark Science Centre digital immersion – Every Second exhibit

تاریخ: از 29 جولای 2021 تا 30 ژانویه 2022

زمان: روزهای سه‌شنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر – روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 4 عصر. برای رزرو آنلاین به اینجا مراجعه کنید.

مکان: TELUS Spark Science Centre در 220 St. George’s Drive NE

هزینه: 26 دلار برای افراد بزرگسال و 19 دلار برای کودکان بالای سه سال

منبع: Daily Hive