Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

حدود ۵۰ پرواز از فرودگاه کلگری تحت تأثیر کووید-۱۹ قرار گرفته‌اند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درحالی که موارد ابتلا به کووید-۱۹ در آلبرتا افزایش پیدا می‌کند، سفرهای بین‌المللی نیز در کانادا از سرگرفته می‌شوند. حالا مطلع شده‌ایم که بیش از 50 پروازی که از 1 آگوست از فرودگاه کلگری عبور کرده‌اند مواردی از ابتلا به کووید-۱۹ را داشته‌اند.

کانادا مرزهای خود را برای گردشگران آمریکایی که به طور کامل واکسینه شده‌اند از ۹ آگوست بازگشایی کرد. آمریکایی‌ها اولین گردشگرانی هستند که از ابتدای شیوع همه‌گیری کووید-۱۹ مجاز هستند وارد کانادا شوند.

کانادا در نظر دارد از ۷ سپتامبر از تمامی گردشگران واکسینه شده از سراسر نقاط جهان استقبال کند. همچنین دولت در اوایل هفته جاری اعلام کرد که ممنوعیت پروازهای مستقیم از هند را تا 21 سپتامبر تمدید می‌کند.

روز چهارشنبه نیز دولت اعلام کرد در حال پیشبرد سیستم گذرنامه واکسن کووید-۱۹ برای کانادایی‌هایی است که قصد دارند سفرهای بین‌المللی خود را شروع کنند.

مقامات دولت فدرال برای تهیه مدارک واکسیناسیونی که می‌تواند توسط کانادایی‌ها در سفرهای بین‌المللی و داخلی مورد استفاده قرار بگیرند در حال همکاری با استان‌ها و مناطق هستند. این مقامات همچنین در حال همکاری با شرکای بین‌المللی خود از جمله سازمان بهداشت جهانی (WHO) هستند تا بتوانند برای این مشکل راه‌حلی پیدا کنند.

دولت کانادا لیست پروازهایی که در معرض ابتلا به کووید-۱۹ بودند را به‌روزرسانی کرده است. همچنین از یک آگوست 53 مورد جدید ابتلا در پروازهای بین‌المللی و داخلی از مبدأ و با مقصد کلگری شناسایی شده است.

طبق گزارش وبسایت دولت کانادا از یک آگوست 24 پرواز بین‌المللی در معرض ویروس کرونا قرار گرفته‌اند که 3 مورد از آنها از کانکون به کلگری و پنج پرواز از آمستردام به کلگری بوده‌اند.

پروازهایی که در آنها موارد تایید شده ابتلا به کووید-۱۹ وجود داشته است، عبارتند از:

همچنین با توجه به اینکه از یک آگوست 29 مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در پروازهای داخلی از کلگری گزارش شده، ممکن است افرادی که از فرودگاه کلگری در کانادا پرواز کرده‌اند بخواهند لیست زیر را بررسی کنند:

به گفته دولت کانادا مسافرانی که در سه ردیف پشت یا سه ردیف جلوی صندلی مسافر مبتلا به کووید-۱۹ نشسته باشند در معرض خطرند و ممکن است مبتلا شده باشند.

برای دریافت آخرین اطلاعات یا بررسی لیست پروازهای اخیر به وبسایت دولت کانادا مراجعه کنید.

منبع: dailyhive