Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

اجرای موسیقی و نمایش در سالن تاریخی آتش‌نشانی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برنامهٔ اجرای موسیقی و نمایش‌های سرگرم‌کننده قرار است به سالن آتش‌نشانی ۱۱۰ ساله شهر کلگری زندگی تازه‌ای ببخشد.

شهرداری کلگری با همکاری شرکت Calgary Municipal Land Corporation (یا CMLC) این ساختمان تاریخی را به یک مکان ویژه تبدیل کرده است.

سالن آتش‌نشانی شماره 1 که در کنار برج Bow و نبش خیابان ششم و خیابان 1SE  واقع شده است از زمانی که آخرین مستاجرش، Budget Car Rental ،آنجا را تخلیه کرد خالی و بی‌استفاده بوده است.

حیاط این سالن آتش‌نشانی در حال حاضر به یک فضای گردهمایی سرگرم‌کننده و خلاقانه تبدیل شده است و با پس‌زمینه زیبای خود فضای تابستانی مناسبی را برای عکس‌های اینستاگرامی و همچنین ملاقات با دوستان در کلگری فراهم آورده است.

کلر لوپن، معاون بازاریابی و ارتباطات CMLC طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این مکان یک فرصت بی‌نظیر برای بررسی فعال‌سازی و استفاده مجدد از این ساختمان را به وجود آورده است.

اجرای موسیقی زنده و نمایش هر روز شنبه از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر در سالن آتش‌نشانی شماره 1 دایر است، مکانی که مردم محلی و بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار میزهای پیکنیک در نزدیکی یک آلاچیق رنگارنگ بنشینند و از عصر تابستانی خود لذت ببرند.

برنامه‌های این مکان شامل موسیقی محلی و رقص می‌شود و مهمانان می‌توانند برای لذت بیشتر از فضا و برنامه‌ها با خود غذا به همراه داشته‌ باشند.

همچنین برای فضای خارجی یک آلاچیق توسط شرکت Works of Architecture طراحی شده و شرکت Ryan Murphy Construction آن را ساخته است. CMLC  نیز برای زنده نگه داشتن فضا اِما مک‌کال و همچنین جِسی سنت کلر را از Calgary’s Moonlight Collab دعوت کرده است که از هنرمندان محلی به شمار می‌روند.

یک اثر هنری با الهام از نردبان و طناب‌های آتش‌نشانی توسط این هنرمندان ساخته شده و در محل نصب گردیده است. هر کدام از نردبان‌ها رنگ‌های مخصوص به خود را دارند و با کاغذ و پیام‌های دست‌نوشته تزیین شده‌اند.

Historic Fire Hall No. 1 Courtyard Summer Performances

تاریخ: شنبه‌ها از 7 آگوست تا 25 سپتامبر

ساعت: ۵ تا ۷ بعد از ظهر

مکان: Historic Fall Hall No. 1 (140 6th Avenue SE, Calgary)

هزینه ورودی: رایگان

منبع: Dailyhive