Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

اوج هیجان در بلندترین پل معلق کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پل Golden Skybridge در بریتیش‌کلمبیا مقصدی هیجان‌انگیز و جذاب برای کسانی ست که بدنبال پیاده‌‍روی در طبیعت هستند. یک پیاده‌روی بر نوک درختان.

بلندترین پل معلق کانادا از بهار امسال و در دو دهانه بازگشایی شده است. پل اول در بلندترین نقطه 130 متر از عمق دره ارتفاع دارد و 140 متر هم طول آن است. پل دوم نیز در بلندترین نقطه 80 متر ارتفاع و 130 متر طول دارد.

این جاذبه‌ دیدنی بین مسیر بنف به Revelstoke واقع شده و شهروندان آلبرتا و بریتیش‌کلمبیا به آن دسترسی دارند.

این مجموعه علاوه بر پل‌های معلق دارای مسیرهای چوبی میان درختان، پارک بازی کودکان، ماکت پل، زیپلاین، محوطه برای استراحت و سکوهای تماشا نیز هست.

همچنین در اواخر ماه جاری یک زیپلاین جدید به طول 460 متر راه‌اندازی خواهد شد که از روی دره و بین پل‌ها می‌گذرد. نصب سکوی بانجی‌جامپینگ هم در دستور کار است که هیجان را در Golden Skybridge به بالاترین حد می‌رساند.

این مجموعه در مجاورت بزرگراه Trans Canada قرار گرفته و دارای استراحتگاه و کافه می‌باشد. داشتن میزهای پیک‌نیک، خوردنی‌های لذیذ و سکوی اجرای موسیقی زنده از دیگر امکانات آن هستند.

هم‌اکنون امکان سرو مشروبات الکلی در برخی رویدادهای مجموعه وجود دارد اما مسئولان پارک در تلاشند مجوز آن را دائمی کنند. به این ترتیب بازدیدکنندگان بزرگسال همیشه نوشیدنی دلخواه خود را حین استراحت و پس از ماجراجویی خواهند نوشید.

نکته جذاب دیگر رودخانه مارپیچ و آبشار 61 متری در عمق دره، درست زیر پل‌های معلق، است. شما می‌توانید روی پل منظره‌ پانوراما و تماشایی کوهستان اطراف و آبشار را تماشا کنید.

مسیر پیاده‌روی سه کیلومتر طول داشته و از پل‌های معلق، سکوهای تماشا و جاذبه‌های طبیعی متعدد عبور می‌کند. راستی دوربین عکاسی یادتان نرود!

از دیگر جذابیت‌های منطقه می‌توان به Banff Gondola، Columbia Icefield Skywalk، سفر کروز در دریاچه‌های Minnewanka و Maligne و هتل‌ها و استراحتگاه‌های متعدد اشاره کرد.

پل‌های معلق تا اکتبر 2021 پذیرای بازدیدکنندگان هستند و قیمت بلیت برای افراد بزرگسال و کودکان بترتیب 34 و 17 دلار است.

منبع: Daily Hive