Thursday, April 18, 2024
-4.3 C
Calgary

رستوران‌های آلبرتا برای سرویس‌دهی در محیط سرپوشیده ملزم به رعایت قوانین جدید استانی‌اند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مقامات آلبرتا از به‌روزرسانی محدودیت‌های جدید کووید-۱۹ در مورد بارها، میخانه‌ها و رستوران‌های استان خبر دادند که از هفته آینده اجرا می‌شوند.

در کنفرانس خبری روز چهارشنبه، وزیر بهداشت تایلر شندرو اعلام کرد که استان اقدامات بهداشت عمومی جدیدی را در خصوص رستوران‌ها و سایر خدمات و مشاغل مرتبط با غذا و نوشیدنی اتخاذ کرده است.

از روز دوشنبه، ۲۰ سپتامبر، خدمات‌رسانی در فضاهای سرپوشیده رستوران‌ها، بارها، لانژ‌ها و کافه‌های آلبرتا غیر مجاز است، مگر اینکه آنها در برنامه معافیت از محدودیت‌های جدید استان شرکت کرده باشند.

فعالیت غذاخوری‌های فضای باز با محدودیت شش نفر در هر میز و پذیرایی از اعضای یک خانواده مجاز است. افرادی که تنها زندگی می‌کنند نیز مجاز به هم‌نشینی با دو فردی هستند که بیشترین تماس را با آنها دارند.

دیگر رستوران‌ها نیز مجاز به ارائه خدمات ارسال و تحویل غذا خواهند بود. علاوه بر این، مکان‌های دارای مجوز باید سرو مشروب را در ساعت 10 شب تمام کرده و تا 11 شب به طور کامل متوقف کنند.

آلبرتا از روز دوشنبه 20 سپتامبر برنامه معافیت از محدودیت‌ها را اجرا می‌کند. براساس این برنامه افراد ملزم خواهند بود برای شرکت در رویدادها و مشاغل اجتماعی، تفریحی و اختیاری در سراسر استان یک مدرک واکسیناسیون دولتی یا آزمایش منفی کووید-‍۱۹ را که در ۷۲ ساعت گذشته تهیه کرده‌اند ارائه دهند.

رستوران‌ها و مشاغل مربوط به غذا و نوشیدنی که در برنامه معافیت از محدودیت‌ها شرکت می‌کنند، فقط مجازند به افرادی که مدرک واکسیناسیون دولتی یا جواب منفی آزمایش کووید-۱۹ داشته باشند خدمات دهند و در این صورت می‌توانند همانند قبل به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: Dailyhive