Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

حذف محدودیت‌ ظرفیت رویدادهای داخلی در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بریتیش کلمبیا محدودیت‌های ظرفیت رویدادهای فضای داخلی نظیر کنسرت‌ها، تئاتر و سالن‌های سینما را در اواخر ماه جاری لغو می‌کند.

دکتر بانی هنری مسئول بهداشت بریتیش کلمبیا طی یک کنفرانس به‌روزرسانی کووید-۱۹ اعلام کرد دستورالعمل‌ بهداشت استان به زودی تغییر خواهد کرد. این تغییرات با اجرای طرح کارت واکسن بریتیش کلمبیا و بررسی وضعیت واکسیناسیون انجام خواهد پذیرفت.

به گفته دکتر هنری از تاریخ ۲۵ اکتبر، یک روز پس از الزام اثبات واکسیناسیون کامل، ظرفیت رویدادهای فضای سرپوشیده مانند رویدادهای ورزشی داخل سالن تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

این تغییرات ظرفیت شامل رویدادهای سازمان‌یافته مانند عروسی، مراسم عزاداری و مهمانی‌ها می‌شود. همچنین احتمال لغو محدودیت‌های بیشتر در آینده نزدیک وجود خواهد داشت.

بانی هنری در ادامه افزود: «امیدواریم بتوانیم از مزایای کارت واکسن استفاده کنیم و تغییرات پیش‌رو اولین گام در این خصوص است. ما با بررسی و نظارت کامل بر روند تحولات هفته‌های آینده در مورد لغو بیشتر محدودیت‌ها تصمیم خواهیم گرفت.»

تغییر در محدودیت‌های بهداشت بریتیش کلمبیا حاکی از آن است که تیم ونکوور کانکس می‌تواند برای اولین بار از مارچ ۲۰۲۰ مسابقات را در خانه خود با ظرفیت کامل تماشاگر برگزار کند.

 

 

منبع: Dailyhive