Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

توزیع کیت تشخیص مولکولی ویروس کرونا توسط ایر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ایر کانادا از کیت تشخیص مولکولی ویروس کرونا رونمایی کرد. مسافران می‌توانند این کیت را در چمدان خود حمل کرده و برای ورود مجدد به کانادا از آن استفاده نمایند.

کیت تشخیص مولکولی ویروس کرونا با مشارکت شرکت مراقبت‌های بهداشتی Switch Health و ایر کانادا با هدف خود کنترلی مسافران تهیه شده است.

به گفته مقامات ایر کانادا این کیت که با نام RT-LAMP COVID-19 معرفی شده است با الزامات دولت فدرال برای ورود به کانادا مطابقت دارد.

در حال حاضر دولت کانادا از تمامی مسافرانی که قصد ورود به این کشور را دارند می‌خواهد نتیجه منفی تست کووید-۱۹ که در ۷۲ ساعت گذشته انجام داده است را ارائه دهد.

مسافران می‌توانند پیش از ورود به کانادا کیت‌های Switch Health را خریداری کنند و خودشان را در کشور دیگر آزمایش کنند، در این صورت دیگر نیازی به یافتن مکان‌هایی که در آنها آزمایش کووید-۱۹ انجام می‌شود وجود نخواهد داشت.

نتیجه این آزمایش که تحت نظارت یک کارمند بهداشتی از راه دور انجام می‌پذیرد، در کمتر از ۴۵ دقیقه آماده می‌شود. نتیجه بدست آمده شامل یک گزارش الکترونیکی می‌شود که به گفته ایر کانادا مناسب سفر است.

به گفته Switch Health این آزمایش‌ها نیازی به پردازش آزمایشگاهی ندارند و به وسیله یک دستگاه موجود در کیت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مارک نصر، معاون ارشد بازاریابی محصولات و تجارت الکترونیک ایر کانادا در این خصوص گفت: «ایر کانادا در انتخاب و اجرای اقدامات ایمنی مبتنی بر علم به منظور تسهیل سفر مشتریان خود پیشرو است. ما بسیار خرسندیم که گزینه‌های فراوان تست مورد نیاز سفر را برای مشتریان خود فراهم می‌سازیم.»

ایر کانادا و Switch Health علاوه بر کیت RT-LAMP مولکولی، بر روی یک کیت تست آنتی ژن قابل حمل و خود کنترل‌کننده همکاری می‌کنند که طبق گفته آنها مورد تأیید بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده است.

کیت تست مولکولی و آنتی‌ژن قابل حمل در حال حاضر فقط در دسترس اعضای Aeroplan قرار دارد. در حالی که قیمت کیت‌های مولکولی RT-LAMP از ۱۴۹ دلار شروع می‌شود، قیمت دو بسته تست آنتی ژن از ۷۹ دلار آغاز می‌گردد.

 

 

منبع: Dailyhive