Monday, April 15, 2024
4.5 C
Calgary

Starbucks دستمزدها را افزایش می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پاندمی سبب وارد آمدن آسیب جدی به صنعت گردشگری و رستوران‌ شد و Starbucks Canada نیز از این بلایا در امان نماند.

حال این برند مشهور قصد دارد با افزایش دستمزد کارکنان، بحران کمبود نیروی کار را حل کند.

لوری دیگولا، معاون ارشد و مدیرکل Starbucks Canada، طی اطلاعیه‌ای به این موضوع پرداخت. بر این اساس یکسری سرمایه‌گذاری‌ جدید با هدف افزایش دستمزدها، آموزش نیروی کار و بهبود تجربه مشتریان در فروشگاه‌های سرتاسر کانادا انجام می‌گیرند.

دیگولا در این اطلاعیه گفت: ما سخت‌ترین روزها و بروز تغییرات اساسی و چالشی را شاهد بودیم و می‌خواهیم همواره با اقتدار جزو برندهای برتر باقی بمانیم. امروز بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستم که جزئیات سرمایه‌گذاری‌ها را اعلام می‌کنم. کارکنان همواره قلب تپنده Starbucks هستند و موفقیت خود را با آن‌ها به اشتراک می‌گذاریم.

افزایش دستمزدها

بر این اساس شروع دستمزدها در Starbucks به 1 دلار بالاتر از حداقل نرخ دستمزد در کانادا افزایش می‌یابد. میزان دستمزد ساعتی کارکنان نیز بالا خواهد رفت.

از ماه ژانویه 2022 آن دسته از کارمندان کانادایی که در تاریخ 3 ژانویه 2021 یا پیش از آن استخدام شده‌اند افزایش 6 تا 10 درصدی دستمزد را تجربه خواهند کرد.

بگفته Starbucks Canada سرمایه‌گذاری مذکور باعث رشد 11 درصدی دستمزد سالانه و مزایای کارکنان ساعتی می‌شود.

همچنین دستمزد ساعتی باریستا با در نظر گرفتن سابقه و محل شعبه از 13 تا 20.45 دلار خواهد بود. دستمزد سرپرست شیفت نیز بین 15.85 تا 24.95 دلار می‌باشد.

آموزش و بهبود تجربه مشتریان

Starbucks قصد دارد تعداد نیروی کار حرفه‌ای خود را افزایش دهد تا از شرایط دشوار کنونی به سلامت بگذرد.

همچنین فرایند آموزش Barista Basics guide دچار بازنگری اساسی خواهد شد.

این برند خاطرنشان شده که تقاضا برای محصولات آن‌ها افزایش یافته و در حوزه تکنولوژی و طراحی بار و تجهیزات هم سرمایه‌گذاری خواهد کرد. همچنین کارکنان آزادی عمل بیشتری برای انتخاب شیفت‌های کاری بدست می‌آورند.

آن دسته از کارکنان که تنها 20 ساعت در هفته فعالیت دارند نیز از مزایا بهره‌مند خواهند شد. این مزایا شامل قهوه رایگان و مشمول تخفیف و مراقبت‌های بهداشتی و دندانپزشکی می‌شود. همچنین تا سقف 5,000 دلار کمک‌هزینه مراقبت‌های بهداشت روان دریافت خواهند کرد.

این برند در اوایل سال جاری متعهد شده بود تا دستمزدها را افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره می‌توانید به وبسایت Starbucks Canada مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive