Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

کشف 56 سلاح ممنوعه در اتومبیل زن اهل فلوریدا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک شهروند اهل فلوریدا پس از آنکه هنگام ورود به کانادا 56 سلاح ممنوعه در اتومبیلش کشف گردید با اتهامات گوناگون روبرو شده است.

بگفته آژانس خدمات مرزی کانادا این زن 48 ساله در تاریخ 1 نوامبر و هنگام عبور از گذرگاه Blue Water Bridge تحت بازرسی‌های تکمیلی قرار گرفته که در نتیجه آن ماموران متوجه اقلام ممنوعه در خودرویش شده‌اند. این گذرگاه Port Huron در میشیگان را به سارنیا در آنتاریو متصل می‌کند.

در جریان این بازرسی‌ ماموران CBSA موفق به کشف 56 اسلحه ممنوعه (اعلام نشده)، 13 خشاب پر، 43 خشاب کلت (حاوی 10 گلوله) و 100 عدد گلوله شدند.

این سلاح‌ها درون جعبه‌های جداگانه در داخل صندوق قرار داشتند و بگفته CBSA شماره سریال برخی از آن‌ها دستکاری یا پاک شده بود.

به این ترتیب ویویان ریچاردز تحت Customs Act and the Criminal Code با نه اتهام مواجه شده که نگهداری سلاح با هدف قاچاق یکی از آن‌هاست.

مارکو ای. لی. مندیزینو، وزیر امنیت عمومی، در اینباره گفت: قاچاق سلاح خطری جدی برای امنیت عمومی محسوب می‌شود و این کشف نشانگر تعهد ما برای مقابله با هرگونه فعالیت‌های مجرمانه خطرناک در خاک کشور و حفظ جان کانادایی‌هاست.

جلسه بعدی دادگاه ریچاردز در تاریخ 24 نوامبر برگزار خواهد شد.

منبع: Daily Hive