Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بیشتر مردم کانادا نمی‌توانند اجناس کریسمسی مورد نظر خود را پیدا کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ممکن است بسیاری از کانادایی‌ها برای یافتن هدایای کریسمس دچار مشکل شوند. جدیدترین نظرسنجی انستیتو Angus Reid نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان کانادایی از اجناس موجود در فروشگاه‌های خرده‌فروشی رضایت ندارند.

تقریباً نیمی از خریداران حضوری که در نظرسنجی  Angus Reid شرکت کرده‌اند، اقلام مورد نیاز خود را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی پیدا نکرده‌اند. خرید آنلاین نیز با افزایش ۴۰ درصدی می‌تواند برای مصرف‌کننده مشکل‌ساز شود.

از دلایل اصلی مشکلات بوجود آمده می‌توان به مشکلات زنجیره تأمین ناشی از همه‌گیری، کمبود نیروی کار و چالش‌های تولید این اقلام اشاره کرد.

با بسته شدن بزرگراه‌های بریتیش کلمبیا بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین، این مشکلات در بریتیش کلمبیا برجسته‌تر شده است.

طبق این نظرسنجی، مشکلات حمل و نقل در بنادر سراسر آمریکای شمالی بر اثر همه‌گیری کووید-۱۹ تشدید یافته است و پیامد‌های سیل بریتیش کلمبیا جریان حمل و نقل بندر ونکوور را که یکی از بزرگترین بنادر کانادا به شمار می‌رود، دچار اختلال کرده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد استرس تعطیلات پیش‌رو برای کانادایی‌ها زیاد است و مردم برای خرید کالاهای خود زودتر از موعد اقدام کرده‌اند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که زنان، به ویژه زنان زیر ۵۵ سال، بیشترین استرس عاطفی را احساس می‌کنند.

 

 

 

منبع: Dailyhive