Thursday, March 28, 2024
-4.1 C
Calgary

معرفی 9 رستوران که 2022 در کلگری افتتاح می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری رستوران‌ باکیفیت کم ندارد و در سال جدید بر تعداد آن‌ها باز هم افزوده می‌شود. در ادامه با تعدادی از این رستوران‌ها که در 2022 بازگشایی می‌شوند آشنا خواهیم شد.

Kama

طبق برنامه درب‌های Kama اواسط ماه مارچ بروی مشتریان باز می‌شود. سرآشپز کنی کاچلی منو رستوران را با ترکیبی از غذاهای دلفریب و خوشمزه مدیترانه‌ای پر کرده است. اولین رستوران کنی Workshop نام داشت که پنج سال پیاپی در میان 100 رستوران منتخب OpenTable جای گرفت و به همین دلیل انتظارات از Kama بالاست.

آدرس: 211 11th Avenue SW, Calgary

اینستاگرام

Pat and Betty

این رستوران از تاریخ 7 ژانویه در Victoria Park بازگشایی شده و سرآشپز مایک پیگات یک منو حسابی برایش تدارک دیده است. ازجمله غذاهای Pat and Betty می‌توان به Pigot Burger Club و دیش‌های خوشمزه با الهام از نمنونه‌های اروپایی اشاره کرد.

آدرس: 1217 1 Street SW, Calgary

اینستاگرام

Surfy Surfy

هنوز تاریخ دقیق بازگشایی رستوران اعلام نشده اما محل آن در Chinook Mall است. در Surfy Surfy انواع تاکو، بوریتو و آبجو سرو خواهد شد. این رستوران زیرمجموعه Concorde Group، صاحب رستوران‌های مشهوری چون Major Tom، Model Milk و National است.

آدرس: Chinook Mall – 6455 Macleod Trail SW

اینستاگرام

Canadian Brewhouse

رستوران‌‌های زنجیره‌ای Canadian Brewhouse که به داشتن فضای بزرگ، اسنک‌های خوشمزه و آبجوهای متنوع شهرت دارند بزودی صاحب شعبه‌ای جدید در University District خواهند شد. تاریخ دقیق بازگشایی در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

اینستاگرام

Borough Bar + Grill

طبق برنامه‌ریزی‌ها این رستوران در تابستان 2022 بازگشایی می‌شود. طراحی رستوران از Five Boroughs نیویورک الهام گرفته و با داشتن یک پاسیو دیدنی چهره University District را دگرگون خواهد کرد. منو رستوران کاملا نیویورکی بوده و شامل rotisserie chicken، prime rib و انواع خوراک‌های تهیه شده با ماهی‌ است.

Odd Burger

بسیاری با شنیدن خبر بازگشایی Odd Burger در کلگری خود را برای خوردن برگرهای گیاهی آماده کرده‌اند. این رستوران زنجیره‌ای با شش شعبه در کانادا قصد دارد اولین شعبه آلبرتایی خود را در کلگری بازگشایی کند. هنوز تاریخ دقیق افتتاح شعبه اعلام نشده است.

اینستاگرام

Maven Restaurant

Maven از 10 ژانویه بازگشایی شده و تجربه‌ای نو برای کلگری محسوب می‌شود. در این رستوران زیبا می‌توان پس از خوردن غذاهای لذیذ گل فیکوس هم خریداری کرد! کوکتل‌های رستوران را Milk Tiger، قهوه‌ها را Phil and Sebastian و گیاهان را Plant It Modern تامین می‌کنند و سرآشپز میشل لی هابز هم وظیفه طراحی منو عالی آن را عهده‌دار بوده است.

آدرس: 1006 17 Avenue SW, Calgary

اینستاگرام

Cinnaholic Bakery

این رستوران فضایی سرگرم‌کننده پدید آورده تا در آن به خوردن بستنی، ساندویچ و حتی سالاد مشغول شوید. طبق برنامه‌ریزی‌ها Cinnaholic Bakery از تاریخ 21 ژانویه بازگشایی خواهد شد تا شهروندان کلگری بتوانند از نان دارچینی لذیذ آن نهایت لذت را ببرند. در این رستوران می‌توان بیش از 20 طعم مختلف نان را با تاپینگ‌های متنوع سفارش داد.

آدرس: 608 17th Avenue SW, Calgary

اینستاگرام

Tomahawk Kitchen + Bar

وقتی که Jack Astors رستوران خود در Macleod Trail را تعطیل کرد خیلی‌ها شکه شدند، اما بزودی جانشینی شایسته در مکان سابق کار خود را شروع می‌کند. Tomahawk Kitchen and Bar در بهار با منو مدرن و گر از غذاهای باکیفیت و آبجوهای لذیذ بازگشایی خواهد شد.

آدرس: 9823 Macleod Trail SW, Calgary

اینستاگرام

منبع: Daily Hive