Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

لوکیشن فیلم‌برداری The Last of Us در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طی هفته‌های اخیر برخی شهرهای آلبرتا برای فیلم‌برداری سریال The Last of Us تغییر چهره دادند که ازجمله آن‌ها می‌توان به Mount Royal University، Edmonton’s Legislature Building، Fort Macleod و Canmore اشاره کرد. حال فروشگاهی بزرگ در مرکز شهر کلگری بعنوان جدیدترین لوکیشن فیلم‌برداری انتخاب شده است.

برای این منظور فروشگاه Northland Village Mall چهره‌ای آخرالزمانی به خود گرفته و تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی بسیار ترسناک و عجیب هستند.

در این سریال جوئل یک قاچاقچی بوده که وظیفه دارد دختری نوجوان بنام الی را به سلامت از سراسر ایالات‌متحده، که شیوع قارچی سمی بیشتر حیات انسانی را در آن نابود کرده، عبور دهد. در طول مسیر آن‌ها با چالش‌های بسیار مواجه شده و برای بقا می‌جنگند.

پدرو پاسکال نقش جوئل و بلا رمزی نیز نقش الی را در این سریال HBO بازی خواهند کرد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی چهره جدید Northland Village Mall را نشان داده و همه‌جا پر از زباله، برگ‌های خشک، قفسه‌های خالی و اشیا شکسته است.

براساس اعلام ACTRA Alberta ساخت این سریال از جولای 2021 آغاز شده و تا جون 2022 پایان می‌یابد. بنابراین طی ماه‌های آتی با صحنه‌های جدید دیگر در استان مواجه خواهیم شد.

سریال The Last of Us در سال 2022 از HBO و HBOMax پخش می‌شود و کانادایی‌ها‌ می‌توانند با استفاده از Crave آن را در HBO تماشا کنند.

منبع: Daily Hive