Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

اقامت یکساله در دهکده‌ای زیبا، بدون هیچ هزینه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هم‌اکنون درحالی که بیشتر کانادا زیر برف سنگین مدفون شده اهالی دهکده‌ای در جنوب ایتالیا مشغول نوشیدن شراب در هوای گرم و آفتابی هستند! نظرتان درباره یکسال زندگی، بدون پرداخت اجاره‌بها، در این دهکده زیبا چیست؟

Airbnb اعلام کرده بدنبال یک ماجراجوی خوش‌شانس می‌گردد تا مجوز یکسال اقامت رایگان منزلی روستایی واقع در سیسیل ایتالیا را به او بدهد.

در اطلاعیه‌ Airbnb آمده: “این منزل سه ‌طبقه در دهکده Sambuca واقع در جزیره سیسیل قرار دارد. جمعیت دهکده حدود 6,000 نفر بوده و خانه مذکور با شروع کمپین 1 Euro House شهرت بسیاری پیدا کرده است.”

در ایتالیا برخی دهکده‌ها با هدف جذب گردشگر و سرمایه اقدام به کرایه منزل مسکونی بصورت رایگان می‌کنند. این خانه نیز بتازگی بازطراحی شده و آماده پذیرایی از میهمانان جدید خود از هرکجای جهان است. رسانه‌ای شدن این خبر نشانگر کارایی این استراتژی است.

برای زندگی در این خانه باید به زندگی در محیط روستایی علاقه‌مند باشید و از تاریخ 30 جون خود را به دهکده برسانید.

صاحب این خانه انتظار دارد میهمانان حداقل 9 ماه از سال را آن اقامت کنند.

بمنظور ثبت درخواست برای زندگی در این خانه باید حداقل 18 سال سن داشته باشید، بخوبی انگلیسی صحبت کنید، به زندگی در روستا متعهد باشید و امکان عزیمت به Sambuca از تاریخ 30 جون 2022 را داشته باشید. بعلاوه باید پس از رسیدن به منزل حداقل سه ماه را در آنجا بمانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره The 1 Euro House به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive